Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
irisselada schreef:ik vind het onzin dat mensen je aan kijken als je op een koutbloed start. ik heb er zelf ook een (trekpaard x kwpn) en het valt mij op dat ze inderdaat minder elastish zijn dan warmbloeds. maar met springen vliegt mij koutbloedje van 18 jaar dus wel rustig over de 120 heen!
Meschien een foto van? irisselada schreef:ik vind het onzin dat mensen je aan kijken als je op een koutbloed start. ik heb er zelf ook een (trekpaard x kwpn) en het valt mij op dat ze inderdaat minder elastish zijn dan warmbloeds. maar met springen vliegt mij koutbloedje van 18 jaar dus wel rustig over de 120 heen!

Mystica schreef:Heb ook niks tegen koudbloeden op wedstrijd. Helaas zelf geen ervaring mee. Ik heb een haf en dat zijn geen koudbloeden.

Mystica schreef:Heb ook niks tegen koudbloeden op wedstrijd. Helaas zelf geen ervaring mee. Ik heb een haf en dat zijn geen koudbloeden.
Riannetje02 schreef:Mystica schreef:Heb ook niks tegen koudbloeden op wedstrijd. Helaas zelf geen ervaring mee. Ik heb een haf en dat zijn geen koudbloeden.
Haflingers behoren wel tot de koudbloeden hoor..
Shire en Fjord lijken niet op elkaar en een IJslander lijkt ook weer niet op die twee
irisselada schreef:ik weet niet hoe ik fotos neer kan zetten hier. geef je emaiadres anders ff door, dan mail ik je n paar pics.

vlasta schreef:Dit topic gaat over koudbloeden en niet over hoe je foto's op bokt kan zetten.
Dit kun je allemaal nalezen bij Forumzaken..
irisselada schreef:okeej ik probeer ok? hihi

Riannetje02 schreef:irisselada schreef:okeej ik probeer ok? hihi
Je moet ze ook nog uploaden he..
www.tinypic.com kun je ze uploaden.. en dan gewoon dat balkje kopieren waar [img] staat.

monteaura schreef:Och, ze kunnen best op wedstrijd, maar zeker niet elk niveau. Als je met een luxe ouderwetse fjord verder gaat dan m2, dat kan gewoon imo niet. (overigens rijd ik zelf 5 fjorden dus no offence)

Mrijee schreef:Nou k lieg mooj niet hoorALLEEN KLEINE HAFLINGERS MOGEN NIET VERDER IN DE ZZ!!!!!!!! zow moetst er ff uit