Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ik heb nog nooit geen klachten gehoord over hem. Dus ik neem idd meer aan van zo'n oude rot, dan van iemand die net om de hoek komt kijken
Hij heeft mijn paard gezien hij heeft een advies gegeven die ik opvolg. Wat een ander daar van denkt of vind zal me aan m'n reet roesten
Mocht je nog iets willen weten PB je me maar! MISTRAL94 schreef:Ik heb al tig keer wat op geschreven maar ik laat het hier lekker bij zitten. Ik hoef me niet te verdedigen tegen over een ander. Ook mijn zadelmaker hoef ik de hemel niet in de prijzen. Dat doen zijn andere klanten welIk heb nog nooit geen klachten gehoord over hem. Dus ik neem idd meer aan van zo'n oude rot, dan van iemand die net om de hoek komt kijken
Hij heeft mijn paard gezien hij heeft een advies gegeven die ik opvolg. Wat een ander daar van denkt of vind zal me aan m'n reet roesten
![]()
![]()
Er worden dingen verdraaid dus het lijkt me slim om maar niets meer te zeggen. Wij hebben duidelijk een andere meningMocht je nog iets willen weten PB je me maar!

Thirza schreef:dat er woorden worden verdraaid kan ik over mee praten.
ik gebruikte de onderlegger omdat mijn paard een gevoelige rug had door verzuring en toen werd er van gemaakt dat het de verzuring opgelost zou worden door de bontonderlegger
dit waren ook duidelijk niet mijn woorden.
Thirza schreef:
ook niet mee eens, mijn zadel is door de fysio en DA goed bekeken en hij lag goed op mijn paard maar als nog had ze rug problemen dat
kwam o.a. door de verzuring van haar spieren, dit lag dus niet aan mijn zadel. En met het bontje ging het een stuk beter!

Thirza schreef:dat kan zo over gekomen zijn idd, dat heb ik ook verduidelijkt en ik heb er idd geen commentaar meer op gehad. Maar op de manier dat er zo gelachen werd over mij en mijn paard vond ik persoonlijk niet zo grappig aangezien ik mijn paard deze week heb moeten in laten slapen.
daar kon ik niet zo goed tegen.
Dat hoef je je verder niet persoonlijk aan te trekken 
Urielle schreef:Er wordt niet over jou danwel je paard gelachen, maar over het doordenken dat bontjes een wondermiddel tegen spierverzuring zouden zijnDat hoef je je verder niet persoonlijk aan te trekken
Gecondoleerd met je paard en sterkte!
Maar in de springsport zie ik er niet veel met bontje geloof ik! (ga er toch maar eens op letten
) 

MISTRAL94 schreef:Patos en ik zijn tot de conclusie gekomen, dat ik op en top Penny ben
scheelt jou een hoop typ werk