Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ijslanderfan schreef:jemig,,, dit is bokt hoor...
in plaats van dat ze zeggen, het zou niet mijn keuze zijn, word je gewoon afgekeurd. (netjes gezegd) Alsof je daar nou behoefte aan hebt he...
Heel heel heel veel sterkte!
Stravero schreef:Belinda73:
mee eens en ze is oud genoeg om dit aan te horen je weet dat je positieve en negatieve reacties kan verwachten!
Hoi belinda..Ik vindt het maar een heeeeeeeeeeeeele domme en rare opmerking van jou!!! >;) ik vind het dus niet normaal dat je ZOIETS zegt!
het meisje waar dit topic van is weet ook niet beter! haar vader heeft haar paard verkocht en ze wil gewoon even weten of iemand anders dit ook al mee heeft gemaakt!!! en jullie bedoelen het kwaad en dat vind IK niet normaal, ze krijgt nog meer verdriet door jullie DOMME opmerkingen! je denkt er niet bij na! en dat zal ik nu maar wel eens even gaan done, of excuus aanbieden! vol;gens mij durft het meisje waarvan Jalle was niet eens meer te reageren op dit topic omdat ze alleen maar negatieve verhalen terug krijgt! dnek alsjebliefto m je woorden!
groetjes Evelien.
Stravero schreef:ik ken haar ook heb haar op msn..! en ze heeft gezegt dat ze gewoon niet meer reageerd op dit topic omdat ze er toch alleen maar verdrietig van wordt en ze houdt niet van domme opmerkingen...

Thirza schreef:Stravero schreef:
ik ken haar ook heb haar op msn..! en ze heeft gezegt dat ze gewoon niet meer reageerd op dit topic omdat ze er toch alleen maar verdrietig van wordt en ze houdt niet van domme opmerkingen...
domme opmerkingen vind ik het niet...
het is de realiteit een paard heeft pijn en haar vader laat hem er alleen maar mee door lopen, daar reageren mensen zoals ik erg fel op ja omdat we het gewoon zielig vinden...
het kan misschien hard aankomen maar dat is het risico van het openen van een topic en dat heeft de TS nu ook wel geleerd...
Ik vind dit niet zielig hoop alleen dat hij echt geen pijn heeft!! Heel veel sterkte ermee en hoop dat je hem een keertje kan bezoeken...
)
Nonnie1986 schreef:(Jullie moeten niet zo snel negatief reageren, miss had je zelf wel hetzelfde gedaan als je in zo'n situatie zit!!)
Nonnie1986 schreef:(Jullie moeten niet zo snel negatief reageren, miss had je zelf wel hetzelfde gedaan als je in zo'n situatie zit!!)
Stravero schreef:Belinda73:
mee eens en ze is oud genoeg om dit aan te horen je weet dat je positieve en negatieve reacties kan verwachten!
Hoi belinda..Ik vindt het maar een heeeeeeeeeeeeele domme en rare opmerking van jou!!! >;) ik vind het dus niet normaal dat je ZOIETS zegt!
het meisje waar dit topic van is weet ook niet beter! haar vader heeft haar paard verkocht en ze wil gewoon even weten of iemand anders dit ook al mee heeft gemaakt!!! en jullie bedoelen het kwaad en dat vind IK niet normaal, ze krijgt nog meer verdriet door jullie DOMME opmerkingen! je denkt er niet bij na! en dat zal ik nu maar wel eens even gaan done, of excuus aanbieden! vol;gens mij durft het meisje waarvan Jalle was niet eens meer te reageren op dit topic omdat ze alleen maar negatieve verhalen terug krijgt! dnek alsjebliefto m je woorden!
groetjes Evelien.
broadway schreef:eindelijk iemand die mijn zijn verhaal durft te vertellen....want het gebeurd echt hoor!!! Een paard kan je niet zeggen wat er is ....kan niet huilen... ervoor vluchten.....moet het accepteren, slaag krijgen, pijn lijden.....het paard voelt het!!!! Het is niet altijd zichtbaar, maar zoals ik al zei HET PAARD LIJD PIJN EN VOELT HET< DIE HEEFT GEEN KEUS!!!!!!