Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En volgens mij kende ik de ruiter ook wel, weleens zien rijden geloof ik.

Sweety__ik schreef:Het is niet allemaal de ruiter zijn schul hoor, het kan iedereen overkomen, tuurlijk, echt heeeeeeel sneu voor het paard, maar ook voor de ruiter!! Die is in een klap zijn of haar leveling kwijtd
Zijn eerste reactie nadat ie wat bijgekomen was was "ik stop met rijden, zo'n fijn paard vind ik nooit weer"...
) tot M2 dressuur gereden! En springen deed hij er gewoon bij..
Sanne86 schreef:Sweety__ik schreef:Het is niet allemaal de ruiter zijn schul hoor, het kan iedereen overkomen, tuurlijk, echt heeeeeeel sneu voor het paard, maar ook voor de ruiter!! Die is in een klap zijn of haar leveling kwijtd
er staat in het topic al beschreven dat het niet de schuld van de ruiter is! het paard kreeg een hartstilstand...
Vind het echt vreselijk voor hem.. Het had net zo goed in het parcours gebeurd kunnen zijn(was laatste sprong voor ie erin ging) Dat was gelijk een nog grotere schok geweest zijn, ook voor de toeschouwers. En dan zal er wss nog meer geroddelt zijn
xredfordx schreef:ow wat zielig voor het paard!!!!
stomme eigenaars ......