[Romeo verkocht] Het afscheid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

saartje39

Re: [Romeo verkocht] Het afscheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 23:54

Ik heb nog net alles kunnen bijlezen en bekijken, maar dat ga ik morgen zeker doen!

Ik zou ook heel graag op de hoogte worden gehouden!
sterkte meid!

Megan_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:13

wowww meis...

Heb je hele verhaal gelezen, inc alle filmpjes gekeken en ik vind het echt sueprmooi wat je heb gemaakt! Heeel veel sterkte de komende tijd!!

Hou ons zeker op de hoogte, voor jou ook weer een stukje verwerking

Quidou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:28

Jeetje..
wat een super mooi verhaal, en filmpjes... !!
heb alles gelezen en bekeken, ook je vorige topics
Romeo is echt een super pony!!
en wil je super veel sterkte wensen...

ik zou ook graag op de hoogte gehouden willen worden...

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:31

Maartjuh, Ik vind het ongelofelijk sterk van je dat je je zo sterk kan houden.
Romeo zal je heus niet vergeten en jij hem ook niet. Jij hebt van hem geleerd en Romeo van jou.

nog heel veel sterkte meid!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:37

he Maartje!
wees er maar trots op dat je daar je mannetje heb mogen brengen!! volgens mij kan het niet beter!!
super hoor!! leuk geschreven ook!!

niet te veel piekeren hoor

uiteraard moet je ons op de hoogte houden van de berichten en foto's

en ergens ben ik jaloers op je

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 00:45

Gone from my life but never absent from my heart...

horses_freak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 01:29

mooi neergezet ,
wel jmmr voor je .... wil je me ook fotos sturen van romeo?
Ik wens je nog veel sterkte
groejtes jouelle

Blackmystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 01:39

Jeeee, volg al een tijdje je topics en wat zul jij het nu moeilijk hebben.
Het is nooit leuk als je paard verkocht word, en dan nog wel zo ver weg.
romeo blijft zo dicht bij als jij wilt, en jullie leven altijd nog beiden op deze aardbol, onhoudt dat, niemand pakt jullie herinderingen meer af.
Veel sterkte meis, houdt mij op de hoogte.

Ps: waarom hebben ze een paard zo ver gekocht, en zit de kliniek er bij in of zo is de stal van hun.

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 08:40

Ga nu werken, zal vanmiddag reageren.. De tekst is vernieuwd, met goede links en alle filmjes.. Alleen hebben de mods het beetje raar gedaan .. Agja, het is iig leesbaar

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 09:49

Wat een mooi verhaal, mooi neergezet.
Hij heeft het daar zo te zien wel heel erg goed.
Mag ik ook in je PB-lijst?

xxx

vanity_lief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 10:10

ik vind het heel dapper van je je typt het zo van je af!
ik wens je zeer veel sterkte jij vergeet hem nooit en hij jou ook jullie waren echte een goede combi!
super veel sterkte ik denk dat jullie wel het beste combi ooit waren ik zou dit niet gauw vergeten!!!
gr. vanity_lief
p.s. ik wil ook in je pb lijst of als je mijn msn wilt voor steun pb me maar!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 10:21

Heel mooi geschreven weer.
Ik weet even niet meer wat ik moet zeggen eigenlijk.. wens je nog maar weer heel veel sterkte toe.. En des ondanks een fijne jaarwisseling.

Mag ik ook in je Pb lijst?

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 11:11

Ik ook..

ponyzotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 12:54

Hoi maartje
ik ben wel een van de zovele maar wou toch reageren om je sterkte te wensen. Ik vind het heel moedig wat je gedaan hebt, van je verhaal kreeg ik tranen in mijn ogen, weet goed hoe moeilijk het is... Sterkte met je beslissing en je loopt nog wel ooit een andere topper tegen het lijf! Succes!!!

JoeyBabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:19

Meid, ik heb enorm veel respect voor je. Ik heb alles met een krop in mijn keel gelezen.
Het is ontzettend mooi geschreven met enorm veel liefde voor Romeo. Ik ben er zeker van dat je hem NOOIT zult vergeten ! Daarvoor zit ie te diep in je hartje...En ik ben er ook vast van overtuigd dat hij jou ook nooit zal vergeten !

Ik ben héél blij voor Romeo dat hij zo goed terecht gekomen is. Dit is voor jou misschien niet zo makkelijk

Nog veel sterkte !

Jiviejik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 13:34

Hey meis..
Sterkte met dit allemaal..
Het is veel om te verwerken in 1 keer..
Neem je tijd Je hoeft niet meteen weer alles te gan doen wat je ook met hem deed..
Het is iets groots..

Wel moet je blij zijn(ondanks dat het zover weg is) dat de mensen vriendelijk zijn en jou op de hoogte houden..

Heel erg veel sterkte!

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 13:56

Jiviejik schreef:
Hey meis..
Sterkte met dit allemaal..
Het is veel om te verwerken in 1 keer..
Neem je tijd Je hoeft niet meteen weer alles te gan doen wat je ook met hem deed..
Het is iets groots..

Wel moet je blij zijn(ondanks dat het zover weg is) dat de mensen vriendelijk zijn en jou op de hoogte houden..

Heel erg veel sterkte!

Ja idd, daar ben ik ook heel blij om

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-05 13:58

2 stukjes mail..

Citaat:
Romeo is doing very well. He is very please with being outside, he looks so happy. Maria and Romeo is doing very very well. She rides him better and better, and they are really turn in to be a very nice couple. He is so so sweet.

He is more easy to ride that we had hoped. In the beginning of next year, they will start to have leasons at a former national team coach who lives very close to us. He is super with children. She will maybe start jumping in the end for january, if she is ready for this, but we think so.

-------------------

Yesterday afternoon romeo was outside for a couples of hours. He was very satisfied with this. He ran around with his head high i the air and once in a while kicking behind. Maria didn't had any problems at all with him later inside while riding him. Romeo and her seem to be very calm and relaxed. A very good start.

Until now, we have never thougth about given our ponies speciel food before competion and in the beginning I don't think it's nessecary to do it because he will not need to jump that high. We are not in a hurry. She will not jump him the first 3-4 weeks maybe longer. It's up to them..... Jane and I did realy enjoyed their first ½ hour or so together.

Our dressage sadle fits him very much and it seems that the jumping sadle also fits him very much, from now on these 2 sadles is Romeo's. We will teach Maria to talk to Romeo if he seems to be to quick for her.

So once again, everything is going fine with the new couple. It could be funny if Maria was able to join a competion when you come back for visiting Romeo, but not the first one. The first time she will start him, will be on a low level, when time is the rigth one for this. Rigth now, Sofia is the only one who starts competions.

Het is wel even hard om te horen dat het goed gaat, en dat ze echt een koppel zijn.. Ik kreeg dan echt het idee dat ze hem van me af willen pakken, ook al weet ik dat het niet zo is.. Blijft moeilijk om te horen dat het zo goed gaat met die 2..

Beetje gemend gevoel. Aan de ene kant vind ik het super fijn dat het goed gaat enzo, maar aan de andere kant is het ook wel hard om te horen dat hij nu echt niet meer van mij is...

Momenteel staat Rose in Romeo's stal, en dat vind ze prachtig. Nu kan ze mooi naar buiten kijken, en is ze al stuk minder chagrijnig .. Nu zal ze veel meer aandacht van mij krijgen, en ik hoop dat ze dan beetje vrolijker wordt.. Was wel moeilijk om rose in Romeo's box te zien. Je komt binnen, en je denkt dat Romeo erin staat (lijken sprekend op elkaar).. Je denkt dat je alles hebt gedroomt, en er gaat een gevoel van opluchting door je heen.. Maar dan, een tel later merk je dat je jezelf alleen maar voor de gek houd, en dat hij echt weg is..

DuckyMjöll

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:03

Ik heb al je topics gelezen en ik vind jullie echt een top combinatie
Ik vindt het echt knap van je dat je het doet ,,
mijn pony komt waarscheinlijk nog geen 3 kwartier van ons af te wonen en ik vindt het al super moeilijk

Heel erg veel sterkte!!

ponyzotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:11

Romeo heeft het goed maartje, het zou veel moeilijker voor je zijn om te horen dat het helemaal niet goed ging. In eerste instantie zou je dan denken, aha, Romeo doet alles voor mij. Maar in feite is het gewoon zo dat Romeo herkent dat de nieuwe eigenaar lief is voor hem, en dat hij dat apprecieert. Hij wordt goed behandeld, dus luistert ook goed. En dat is toch het mooiste dat je kan horen?
Veel sterkte hoor

loetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:21

wow.. krijg egt tranen in me ogen als je dat zo leest!!!! hoe veel kan je van je paard houden ik denk dat jij egt heel heel heel heel veel van je pony houd! wow hoe je dat verwoord! egt heel knap!!! ik zou graag in je pb lijst willen ik volgende je andere topics ook al!
WOW... HEEL VEEL STERKTE!!!!!

EN GELUKKIG NIEUWJAAR!

Onthoud van het oude jaar, Alleen de beste dagen en Spring met nieuwe moed, Het onbekende tegemoet

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:30

Ik heb de tranen in m'n ogen.. wat een heftig verhaal..

Wat ontzettend moeilijk voor je, heel veel sterkte met alles. Maar als je aan hem denkt, denk dan zo snel mogelijk aan alle mooie dingen die je hebt meegemaakt, dat hij het in Denemarken super heeft, dat je hem in maart weer ziet.. probeer altijd positief te blijven, hoe moeilijk het ook is..

Nogmaals heel veel sterkte. Ik wil ook graag op de hoogte gehouden worden.

scoebje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 14:47

ik vind het echt erg dat hij nu weg is
jullie waren 1 van de beste combi's van bokt , ik keek altijd naar jullie topics
bij de verkochte paardjes van mijn moeder lig ik 's nachts ook te huilen , maar dat lucht op
zo te horen krijgt hij het er goed
je gaat hem ook nog bezoeken , je ziet hem nog terug
maar ik vind het spijtig dat hij eigelijk niet ergens dichtbij je in de buurt verkocht is
maar hij zou het dar wel miss. minder beter krijgen dan in denemarken
heel veel sterkte !

P.S ik wil graag ok en pm krijgen als er een nieuw topic is

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:36

wat een mooi verhaal heb je gemaakt Maartje.
Echt jammer dat hij nu weg is maar het is wel beter zo, anders weetje dat hij weggaat en dat is ook moeilijk.
Fijn dat hij het in denemarken heel goed heeft

hyperkind

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:10

je hebt het heel mooi kunnen vertellen !
toen ik het stukje:
Ik zet de camera aan, en zeg voor de laatste keer "hou van jou".. ik fluister dan nogmaals "hou van je".. Geef hem een kus, en loop weg terwijl ik zeg "dag schat".. De tranen lopen over mn wangen, maar ik wil me sterk houden voor hem.. Hij mag niet voelen dat ik het moeilijk heb, ik wil niet dat hij zich ook rot gaat voelen..
Ik hou mn tranen tegen, en loop door naar de kantine.. daar worden de papieren overhandingd en nog wat gedronken.. Ik probeer aan andere dingen te denken, en mn gedachte bij het gesprek te houden, maar ik kan het niet..
las, en het filmpje zag, en je hoorde zeggen: 'ik hou van jou'
kreeg ik tranen in mijn ogen !