Die bitten zijn natuurlijk niet goed, maar de reacties zijn wel een tikkel overdreven

Alle uitgekoerste dravers die ik rij(waaronder die vna mijzelf) rijd ik met een enkel -of dubbelgebroken bitje. Of het nou een hengst, merrie, of ruin is.
Daarom slaat het nergens op om te zeggen ,,logsisch dat dravers nooi met watertrensjes te rijden zijn"
Point (zie profiel) is als driejarige begonnen, was vreselijk irritant (tijdens koers omkeren, voor de koers niet willen keren, losgeraakt nadat wiel achter hoek bleef hangen en pikeur eraf wipte) is wel een goede draver, die eigenlijk weinig nodig heeft om goed te lopen, hij springt vrijwel nooit. Tammy (zie ook profiel) was te gestressed, vond het koersen niet leuk en had niet genoeg lucht. Er moest teveel aan gedaan worden om haar aan het koersen te houden. Zij is nu vier jaar en staat drachtig thuis. Mijn eigen, Ofir, heeft vier jaar gekoerst en is na een peesblessure gestopt. We hebben inmiddels een endurancewedstrijd uitgereden. En dan nog Rival, die geen goede draver is (kan wel tolten en telgangen en deed dat helaas in de baan ook. We hadden eraan kunnen knutselen maar we hebben haar naar huis gehaald en willen dr als recreatiepaard kwijt.