Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silverxxhein schreef:Fantastisch! echt super respectvol.
Ikke, ik snap jou conclusie gewoon niet, het slaat nergens op.
Denk je dat het paard het zomaar doet? al die oefeningetjes.
Denk je dat een paar anders zomaar even je eigenaar op je laat staan etc.
daar moet je echt wel vertrouwen voor hebben, echt een band met elkaar hebben.
Oke, hij doet niet alles even netjes, maar wel vól liefde, hij neemt rustig de tijd om het paard ook te belonen etc..
op bokt is het volgensmij nooit goed, wat ook al gezegt werd, met hulpteugel en anders rijden is niet goed, maar dit ook niet?
Denk dat het paard zich meer concentreerd opzich zelf en die vent dan dat er gezegt wordt dat die niet blij is.
GCH schreef:Echt geweldig als je dit met ja paard kan!!
Wat ik me wel afvraag: Eigenlijk is de dressur dus gewoon helemaal niets, deze man doet dezelfde oefeningen zonder enige moeite, kan je van de meeste dressuurruiters toch zeker niet zeggen
ikke schreef:GCH schreef:Echt geweldig als je dit met ja paard kan!!
Wat ik me wel afvraag: Eigenlijk is de dressur dus gewoon helemaal niets, deze man doet dezelfde oefeningen zonder enige moeite, kan je van de meeste dressuurruiters toch zeker niet zeggen
hhmmm, als die dressuurruiters er net zoveel tijd en aandacht in zouden steken, zouden ze ongetwijfelt ook een heel eind komen. Veel "problemen" van dressuurruiters zijn gewoon terug te voeren op matige instructie, al dan niet in combinatie met niet willen luisteren.....
Tel daarbij op dat veel juryleden alleen een plaatje beoordelen en niet of nauwelijks kijken hoe het paard GEREDEN wordt en het ellendebeeld is compleet.