Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
janinetjjj schreef:Kreet van blijdschap.
Krijg nieuw hoofdstel met kerst
Fun_Fun schreef:janinetjjj schreef:Kreet van blijdschap.
Krijg nieuw hoofdstel met kerst
joepie
.
.
Maakt niet uit.

Levy schreef:Vanavond en morgen doen we niets meer Samantha
Dus als je geen antwoord krijgt....weet je waar het aan ligt![]()
![]()
En ga ik eerst maar even kerst vieren... Niek heeft nog genoeg mooie kerstkleren in zijn kast hangen.
samantha5 schreef:ik vind piaffe echt een super service hebben hoor. Ik mail regelmatig om te vragen of ze het al binnen hebben of niet en meestel direct antwoord.
Als ik rebours zending wil omdat ik het snel nodig heb dan mail ik altijd even met de vraag of het op voorraad is. En ook dan krijg ik altijd een vriendelijke mail terug.
Wat ik trouwens zo even ga doen.
Normaal ga ik altijd naar Divoza, maar die is met sommige producten gewoon zo ongelooflijk duur (een paar peesbeschermers is bij Divoza verdorie 10 (!!!) euro duurder dan bij Piaffe, identieke peesjes). Bij mijn bestellingen bij Piaffe is er ooit een keer iets misgegaan met een halstertouw, geen ramp en ik heb het touw ook gewoon gehouden (goede kleur, alleen andere sluiting). Wij bestellen regelmatig met de hele stal wat, mooi alles in een keer=lekker makkelijk. Overigens worden mijn mailtjes netjes beantwoord en die ene keer dat er iets niet op voorraad was werd het keurig nagestuurd
Om die foutjes kan ik me niet zo druk maken (je maakt mij namelijk niet wijs dat iedereen zijn leven leidt zonder fouten te maken) en om die opmerking over die rijstdoos moest ik eigenlijk alleen maar heel hard lachen, het is maar wat je belangrijk vindt.
irish_lady schreef:samantha5 schreef:ik vind piaffe echt een super service hebben hoor. Ik mail regelmatig om te vragen of ze het al binnen hebben of niet en meestel direct antwoord.
Als ik rebours zending wil omdat ik het snel nodig heb dan mail ik altijd even met de vraag of het op voorraad is. En ook dan krijg ik altijd een vriendelijke mail terug.
Wat ik trouwens zo even ga doen.
Misschien scheelt het aan welke kant ze uit bed stappen! Ik voelde me echt niet serieus genomen dat ik na 2!! weken belde om te vragen waar mijn bestelling bleef!

Dela schreef:ik heb er nog nooit problemen mee gehad... ben er zelfs blij mee
bestelde 1 onderdeken en ik kreeg er 2!!
samantha5 schreef:Over agradi kan ik een heel boekje schrijven.
Ik had een deken besteld bij agradi eentje van HH. Het duurde een week en na die week had ik nog niks. Ik had dus gebelt en het kwam dus allemaal door HH, want die leverde hun producten niet uit bla bla bla. Maar volgende week zouden ze er echt zijn. Nou je raad het al weer niet. De mevrouw vertelde me dat ze er waarschijnlijk niet meer waren maar helemaal zeker weten deed ze het niet. Ik heb haar het nummer van HH gevraagd, maar dat kreeg ik niet. (tuurlijk wist ik dat het nummer op de HH site staat). Want het was niet netjes, ik bestelde de deken bij hun dus het moest via hun lopen.
Ik zou nog een week moeten wachten.
Toen heb ik HH gebeld en gevraagd of ze de dekens echt niet meer hadden, omdat het allemaal zo traag liep. Ze verteld me echter een heel ander verhaal. Agadi betaalde zijn rekeningen niet en dus werden de dekens verlopig niet uitgeleverd. Ik wist voldoende en heb mijn bestelling afgezegt.