Piaffe, zoo slordig.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

regine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 19:48

Ik heb een poosje terug een deken besteld en deze duurde ook wat lang qua binnenkomen. Dus ik had gewoon gebeld wat er aan de hand was en toen had ik de deken de dag erna in huis.
Dus gewoon ff bellen, zo te lezen zijn er inderdaad veel klanten bij Piaffe, en waar mensen werken worden fouten gemaakt.

Fun_Fun

Re: Piaffe, zoo slordig.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 20:08

janinetjjj schreef:
Kreet van blijdschap.
Krijg nieuw hoofdstel met kerst

joepie

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 20:37

Fun_Fun schreef:
janinetjjj schreef:
Kreet van blijdschap.
Krijg nieuw hoofdstel met kerst

joepie

Jup

Fun_Fun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-05 18:53

Ik heb gebeld.

Dus ik vragen naar me pakketje, wel vriendelijk hoor .
Wel doorgestuurd naar Katja, afdeling Retour .
Een hele vriendelijke vrouw zeg ik eerst.
Ze hadden het niet op voorraad, dus ik krijg het zo snel mogelijk.

Nouja oké Maakt niet uit.

amaretto20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 14:05

nou ze zullen wel al veel klanten kwijt zijn , de eerste paar keer dat je besteld gaat het nog goed
maar dan mailen ze niet meer terug veel fouten verkeerde spullen en andere prijzen dan op de site echt heel bar

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 17:17

ik zit nogsteeds te wachen op mn sokken...van Divoza...krijg ook geen reactie op mn mail

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 17:38

ik vind piaffe echt een super service hebben hoor. Ik mail regelmatig om te vragen of ze het al binnen hebben of niet en meestel direct antwoord.

Als ik rebours zending wil omdat ik het snel nodig heb dan mail ik altijd even met de vraag of het op voorraad is. En ook dan krijg ik altijd een vriendelijke mail terug.
Wat ik trouwens zo even ga doen.

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 17:52

Vanavond en morgen doen we niets meer Samantha
Dus als je geen antwoord krijgt....weet je waar het aan ligt

samantha5

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 19:11

Levy schreef:
Vanavond en morgen doen we niets meer Samantha
Dus als je geen antwoord krijgt....weet je waar het aan ligt

haha nou dan wacht ik wel even En ga ik eerst maar even kerst vieren... Niek heeft nog genoeg mooie kerstkleren in zijn kast hangen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 19:20

samantha5 schreef:
ik vind piaffe echt een super service hebben hoor. Ik mail regelmatig om te vragen of ze het al binnen hebben of niet en meestel direct antwoord.

Als ik rebours zending wil omdat ik het snel nodig heb dan mail ik altijd even met de vraag of het op voorraad is. En ook dan krijg ik altijd een vriendelijke mail terug.

Misschien scheelt het aan welke kant ze uit bed stappen! Ik voelde me echt niet serieus genomen dat ik na 2!! weken belde om te vragen waar mijn bestelling bleef!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 19:37

Piaffe bevalt mij eigenlijk wel prima Normaal ga ik altijd naar Divoza, maar die is met sommige producten gewoon zo ongelooflijk duur (een paar peesbeschermers is bij Divoza verdorie 10 (!!!) euro duurder dan bij Piaffe, identieke peesjes). Bij mijn bestellingen bij Piaffe is er ooit een keer iets misgegaan met een halstertouw, geen ramp en ik heb het touw ook gewoon gehouden (goede kleur, alleen andere sluiting). Wij bestellen regelmatig met de hele stal wat, mooi alles in een keer=lekker makkelijk. Overigens worden mijn mailtjes netjes beantwoord en die ene keer dat er iets niet op voorraad was werd het keurig nagestuurd Om die foutjes kan ik me niet zo druk maken (je maakt mij namelijk niet wijs dat iedereen zijn leven leidt zonder fouten te maken) en om die opmerking over die rijstdoos moest ik eigenlijk alleen maar heel hard lachen, het is maar wat je belangrijk vindt.

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 19:54

Ik ben met allebei wel tevreden. Maar de laatste tijd ga ik toch gewoon naar de ruitershop!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 19:57

irish_lady schreef:
samantha5 schreef:

Misschien scheelt het aan welke kant ze uit bed stappen! Ik voelde me echt niet serieus genomen dat ik na 2!! weken belde om te vragen waar mijn bestelling bleef!

Weetje wat denk gewoon lastig is, ze hebben zoveel klanten en je kan het ze natuurlijk niet allemaal naar de zin maken, soms gaat het gewoon wel eens verkeerd. Ik heb ook op mijn cap heel lang moeten wachten, maar ik heb ze gewoon gemailt en ik kreeg een berichtje terug dat hij nog in bestelling stond.

Ik heb meer problemen met agradi, wat een raar bedrijf is dat.

ppl0026

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 10:23

Wat is er mis met agradi dan? Ik ben juist heel tevreden over agradi..

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 10:34

ik heb altijd super ervaringen gehad met piaffe, voorgaande jaren ook steeds.

Echter, dit jaa rging alles fout wat maar fout kon gaan...

drie keer de verkeerde deken op sturen, en vervolgens waren alle drie de dekens niet waterdicht.
Ik krijg nog steeds een 5.50 van ze (zijn ze vergeten en ik heb gewoon geen puf om ze weer te bellen, nadat ik dat al zeker 7 keer gedaan had.

Wel is het verder supernetjes opgelost, kreeg keurig mijn geld terug van de slechte regendekens.

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 03:12

ik vind piaffe ook helemaal super. fouten kunnen voorkomen. MAar goed dat heb je overal bij. Bestelde laast een boek bij dierenboeken.nl en kreeg ook de verkeerde, nou ja dat kan gebeuren het enige nadeel is dat het terug sturen voor eigen kosten is.

Dela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 18:06

ik heb er nog nooit problemen mee gehad... ben er zelfs blij mee
bestelde 1 onderdeken en ik kreeg er 2!!

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 12:25

Dela schreef:
ik heb er nog nooit problemen mee gehad... ben er zelfs blij mee
bestelde 1 onderdeken en ik kreeg er 2!!

Ooohhhhhoooooooooo

Kylan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 12:36

Ik heb er ook geen problemen mee gehad. Bij ons in de buurt is iedereen er erg over te spreken. Ik heb alleen een wit HH Curly dekje gekregen, terwijl ik een BR besteld had. Even een mailtje gestuurd, omdat de BR dekjes op waren hadden ze maar een HH gestuurd.

Muzefee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 13:58

Afgelopen zaterdag weer ff heen geweest... was op zoek naar een simpele fleecedeken en ze hebben me weer goed geholpen...

Ze zijn zelfs nog een paar keer voor me het magazijn ingeklommen

Alja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:34

toen ik nog veel paarenspullen kocht ging ik ook altijd naar piaffe en het beviel me altijd goed en hele leuke mensen!

Miepmiept

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 18:13

Ik heb 2x iets besteld bij Piaffe, beiden keren razendsnel in huis en gewoon de goede dingen.

Bestel er zo weer als ik iets nodig heb!
Dus ik heb enkel positieve ervaringen.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 22:11

Over agradi kan ik een heel boekje schrijven.

Ik had een deken besteld bij agradi eentje van HH. Het duurde een week en na die week had ik nog niks. Ik had dus gebelt en het kwam dus allemaal door HH, want die leverde hun producten niet uit bla bla bla. Maar volgende week zouden ze er echt zijn. Nou je raad het al weer niet. De mevrouw vertelde me dat ze er waarschijnlijk niet meer waren maar helemaal zeker weten deed ze het niet. Ik heb haar het nummer van HH gevraagd, maar dat kreeg ik niet. (tuurlijk wist ik dat het nummer op de HH site staat). Want het was niet netjes, ik bestelde de deken bij hun dus het moest via hun lopen.
Ik zou nog een week moeten wachten.

Toen heb ik HH gebeld en gevraagd of ze de dekens echt niet meer hadden, omdat het allemaal zo traag liep. Ze verteld me echter een heel ander verhaal. Agadi betaalde zijn rekeningen niet en dus werden de dekens verlopig niet uitgeleverd. Ik wist voldoende en heb mijn bestelling afgezegt.

ppl0026

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 09:22

Zo best raar idd...
Ikheb 1x bij agradi besteld (een BR dekje) en die kreeg ik meteen binnen. Misschien ligt het er dan aan dat je iets van HH besteld had?

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 09:29

samantha5 schreef:
Over agradi kan ik een heel boekje schrijven.

Ik had een deken besteld bij agradi eentje van HH. Het duurde een week en na die week had ik nog niks. Ik had dus gebelt en het kwam dus allemaal door HH, want die leverde hun producten niet uit bla bla bla. Maar volgende week zouden ze er echt zijn. Nou je raad het al weer niet. De mevrouw vertelde me dat ze er waarschijnlijk niet meer waren maar helemaal zeker weten deed ze het niet. Ik heb haar het nummer van HH gevraagd, maar dat kreeg ik niet. (tuurlijk wist ik dat het nummer op de HH site staat). Want het was niet netjes, ik bestelde de deken bij hun dus het moest via hun lopen.
Ik zou nog een week moeten wachten.

Toen heb ik HH gebeld en gevraagd of ze de dekens echt niet meer hadden, omdat het allemaal zo traag liep. Ze verteld me echter een heel ander verhaal. Agadi betaalde zijn rekeningen niet en dus werden de dekens verlopig niet uitgeleverd. Ik wist voldoende en heb mijn bestelling afgezegt.

Ook niet echt netjes van HH om dit te vertellen.... maar goed, heb je uiteindelijk je deken gehad?