Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kees2 schreef:kees2Hoe kan ik de skikabouters saboteren? Misschien iets van gluhwein in de kantine??
XchantjuhX schreef:kjoetie schreef:Kunnen jullie Koos echt niet helpen om van zijn spokenfobie af te komen?Char is zo ver weg
Misschien wordt het spook wel gestuurd door een kabouter?
hmmm misschien is jomanda dan een optie? Of een kabouter verkleed als spook? je kunt dit makkelijk thuis testen, met het kaboutercursus pakket. Als je met muts en opplakbaard de bak in komt en hij rent weg, is het een kabouter. Als hij op de grond ligt van het lachen kun je rustig concluderen dat het om een spook gaat en je paard eerder geholpen is door Jomanda... of een goede psycholoog
Nee... jomanda is geen succes
Ze helpt namelijk je paardje wel goed van de fobie af, en straalt het afspuitwater in... maar die sluwe kabouters hebben nu dezelfde blauwe jurken aangetrokken als Jomanda, waardoor Warien nu ook al voor haar een fobie heeft
Help...
kees2 schreef:JOEHOEEEEEE !!!!!! eindelijk hulp.
ik ben een overbezorgde moeder van een dochter die een 3-jarige inrijdt.Deze 3-jarige pony is helemaal in de ban van de kabouters.Sinds een week is ze duidelijk gestoord in haar werk en nu weet ik waardoor.Het zijn die vervelende kabouters die er voor zorgen dat ze in rodeo stijl door de bak gaat!Op dit ,moment zijn het de kabouters op het dak met hun ski's en sleetje's als een gek tekeer gaan alsof ze de zwarte piste betreden.Dit veroorzaakt een enorme lawine.Om mijn gemoedsrust terug te krijgen wil ik hierbij mijn dochter opgeven voor deze fantastische cursus.Maar dan nog ff een vraagje :hoe doen we dit tot ze de cursus kan beginnen? Hoe kan ik de skikabouters saboteren?Misschien iets van gluhwein in de kantine??
Billy schreef:Helaas, wij hebben hier in Rotterdam alleen Morakkeense k*tkabouters, tot nu toe is gebleken dat hier geen kruid tegen gewassen is
Toch vind ik dit een bewonderenswaardig initiatief.
Veel succes met uw cursussen