nieuw dressuurblad!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:58

is die gratis
Proefnr ?

A10

Re: nieuw dressuurblad!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:59

Ja hoor

mini_bienie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:02

Heeft iemand m al binnen? of heb ik nu gewoon heeeeeeeeeeeeel slecht gelezen?

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:05

Je hebt heel slecht gelezen

Nibbit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 18:44

Ik vind het niks, maar misschien moet het wennen? De letters zijn erg klein en ik vind het blad ook erg dun voor die prijs.

janne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:03

ik heb m imiddels binnen.vind jet wel aardig.
dr stonmd wel iets in van dat mensen die lid waren van de bit of geloof hoefslag het vlad voor 24 euromper jaar konden krijgen

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:07

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 14-03-22 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Bayja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:13

Ik heb hem vadaag binnen gekregen, hij valt me eerlijk gezegd wel tegen en ik vind hem echt veeeeeeeeeel te duur! In de enquete willen ze zich vergelijken qua prijs met Bit, maar Bit is wel 3 keer zo dik. Nee, geen succes vind ik, jammer...

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 07:34

Heb hem ook binnen, nog niet bekeken maar maakt niet zo'n goede indruk. Is ook veel dunner, drukker en slechter papier dan de bit, en dat voor zo'n prijs...

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 07:37

Ik heb een proefnummer aangevraagd, maar ik ben benieuwd of ze nog op voorraad zijn.
Jammer dat het volgens de meeste bokkers toch wat tegenvalt!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 09:07

Ik heb hem gisteren binnengehad, vind hem wel leuk wel erg dun..
Ik ga dadelijk de enquette invullen..

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 09:42

Ik heb em ook binnen maar nog niet de tijd gehad om er echt in te lezen. Ik vondt het er wel redelijk uit zien.... Volgens mij staan er best interesante dingen in, zoals de draagpees en dat trainingsverhaal met caveletti's.... Nou duik er vanaaf maar eens in..

jestop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 09:44

hmmmm erg leuk blad maar wel erg dun. (vooral voor die prijs) verder leuke intervieuws met Kirsten en Laurens.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 12:33

Ik heb hem ook gehad.
Ik vond het eerlijk gezegd meer van hetzelfde. Geloof niet dat het wat toevoegt aan Bit, Hoefslag en IDS. Gaat te veel over de topsport en niet over de breedte sport. Ik had ook eens wat willen horen ván of óver dressuurruiters/amazones in de breedte sport met ambitie, die lekker op weg zijn met een leuk verhaal. Ook die mensen bedrijven de dressuursport en niet alleen de topsporters.

Soph12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 12:38

Ik heb hem ook binnen. Vind het zeker een leuk blad en veel beter dan bijvoorbeeld de hoefslag. Dat bestaat weinig uit artikelen en veel uit wedstrijdverslagen, als jullie snappen wat ik bedoel. Vond het verhaal van de cavaletti's goed, over laurens & kirsten vond ik ook erg leuk. Ook het stuk over de talentvolle dressuurpaarden vond ik leuk, maar vind hem idd wel een beetje duur voor een vrij dun blad.

jipkip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 12:41

ik ben het wel met LDRD een beetje eens! ook de breedtesport zou leuk zijn! ik denk dat hetnu voor vele misschien niet duidelijk is..

al vind ik het wel een heel leuk blad! ik zou hem wel elke keerkopen denk ik! dat cavalleti gebeuren vond ik leuk en duidelijk. draagpees verhaal vond ik erg boeiend. en dat verhaal van laurens en kirsten vond ik luek, ook eens echt hun kant van het verhaal horen! mensen staan zo snel met hun mening klaar!

leuk leuk leuk, maar DUN!

Javayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 15:36

Wel leuk blad, de artikels over de cavaletti's, de draagpees, nieuwe proeven, jong talent; vond ik erg interessant. Maar ik betwijfel of het wat toevoegd aan de inhoud van de Bit... Ik zal er zelf in ieder geval geen abonnee van worden, wellicht dat (als ze ook in de winkel liggen) ik hem wel eens zou kopen vanwege een artikel of onderwerp dat mij erg boeit.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 15:44

LDRD schreef:
Ik heb hem ook gehad.
Ik vond het eerlijk gezegd meer van hetzelfde. Geloof niet dat het wat toevoegt aan Bit, Hoefslag en IDS. Gaat te veel over de topsport en niet over de breedte sport. Ik had ook eens wat willen horen ván of óver dressuurruiters/amazones in de breedte sport met ambitie, die lekker op weg zijn met een leuk verhaal. Ook die mensen bedrijven de dressuursport en niet alleen de topsporters.

Maar ik denk dat dat juist is wat ze willen horen. Vul die enquette in zou ik zeggen. Ze willen een blad voor dressuur, voor vrouwen omdat die het juist zouden lezen. Dus dit soort aanvulling en ideeen zijn denk ik juist welkom !!

Ik ben het wel met je eens, ik zou daar ook graag meer over lezen. Niet alleen over de top, maar ook over jou en mij bijvoorbeeld.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:16

Ludora schreef:
LDRD schreef:
Ik heb hem ook gehad.

Maar ik denk dat dat juist is wat ze willen horen. Vul die enquette in zou ik zeggen. Ze willen een blad voor dressuur, voor vrouwen omdat die het juist zouden lezen. Dus dit soort aanvulling en ideeen zijn denk ik juist welkom !!

Ik ben het wel met je eens, ik zou daar ook graag meer over lezen. Niet alleen over de top, maar ook over jou en mij bijvoorbeeld.

Over jou dan, want ik dressuur al een tijdje alleen nog maar privé.
Maar uiteraard was ik van plan om die enquete in te vullen en ik hoop dat ze er wat mee doen.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 16:26

ik het blad gister ook binnen gekregen vind het wel een leuk blad maar word er niet lid van.
vond het van die nieuwe proeven wel heel leuk om te lezen!

MaiNat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 19:20

ik heb hem nog niet binnen misschien morgen.

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 20:57

Ook ik heb hem binnen en vind het wel wat, inderdaad voor de prijs (te) dun, maar de onderwerpen zijn voor mij interessant.

Sjappie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:50

Nou ik heb hem gelezen hoor. Laat ik zeggen: aardig. Maar het is gewoon een combi van de Paardenkrant + Bit, en dan nog kinderachtig ook. Zo jammer. Ook dat stukje over de nieuwe dressuurproeven, ik bedoel: dat wist iedereen al.

Ik had verwacht dat er veel meer diepgang zou zijn. Daar heb je nu eindelijk eens de kans toe, omdat alleen maar dressuurmensen het blad lezen en echt geïnteresseerd zijn.

De volte, leuk, maar dan zie je Hubertus Schmidt rijden....(even geen commentaar). En die tips die erbij staan, dat zijn niet echt tips, maar weetjes.

Voor een blad dat specifiek op dressuur is gericht verwacht heel wat meer ingewikkelde stof en echt dingen waar je over naar moet denken. Het blijft nu zo basaal. Waar zou de volgende editie over gaan? Edward Gal, het LDR-systeem en de Duitse paarden?

Jammer dat je via de enquête niet meer commentaar kan geven, echt een minpunt er aan.

Al met al vond het het best leuk om te lezen (vooral omdat het gratis was), maar niet dusdanig interessant dat ik er een abonnement op zou willen, dan zullen de toon van schrijven erg moeten veranderen.

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:40

ik heb hem ook gekregen! vond hem niet zo super ofzo, beetje standaard..

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:42

O, leuk!!
* gaat ook het proefblad aanvragen