Proefnr ?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LDRD schreef:Ik heb hem ook gehad.
Ik vond het eerlijk gezegd meer van hetzelfde. Geloof niet dat het wat toevoegt aan Bit, Hoefslag en IDS. Gaat te veel over de topsport en niet over de breedte sport. Ik had ook eens wat willen horen ván of óver dressuurruiters/amazones in de breedte sport met ambitie, die lekker op weg zijn met een leuk verhaal. Ook die mensen bedrijven de dressuursport en niet alleen de topsporters.
Ludora schreef:LDRD schreef:Ik heb hem ook gehad.
Ik vond het eerlijk gezegd meer van hetzelfde. Geloof niet dat het wat toevoegt aan Bit, Hoefslag en IDS. Gaat te veel over de topsport en niet over de breedte sport. Ik had ook eens wat willen horen ván of óver dressuurruiters/amazones in de breedte sport met ambitie, die lekker op weg zijn met een leuk verhaal. Ook die mensen bedrijven de dressuursport en niet alleen de topsporters.
Maar ik denk dat dat juist is wat ze willen horen. Vul die enquette in zou ik zeggen. Ze willen een blad voor dressuur, voor vrouwen omdat die het juist zouden lezen. Dus dit soort aanvulling en ideeen zijn denk ik juist welkom !!
Ik ben het wel met je eens, ik zou daar ook graag meer over lezen. Niet alleen over de top, maar ook over jou en mij bijvoorbeeld.