Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Marieke_ schreef:Misschien hadden ze wormen. De mest werd namelijk nooit uit de paddocks gehaald. De paarden stonden ook vaak mest te eten. Eentje was een hele erge luchtzuiger, die was echt verschikkelijk mager, een witte, ben zn naam kwijt
at bedoel ik nu net wat er aangevoerd wordt schrikt niet genoeg af en duidelijk bewijzen zijn er niet!!! Ik neem juist altijd foto`s van dergelijke dingen.
wreckh schreef:
Was dat Happy? Die zoog lucht. En die was echt enorm mager toen ik er was.
jamiemara schreef:En nee ik ben geen bekende of dergelijke van deze Vivian. Jullie hebben geen idee met wie jullie te maken hebben.
jamiemara schreef:Over hoe ze met personeel om gaan laat mij koud; mensen maken zelf deze keuze om te gaan en te blijven. Het gaat mij om de dieren.
Vrijheid van meningsuiting en dit zijn waargebeurde verhalen, wellicht dat het mensen afschrikt, maar de fotoos die ik tot nu toe heb gezien, schrikken niet af.at bedoel ik nu net wat er aangevoerd wordt schrikt niet genoeg af en duidelijk bewijzen zijn er niet!!! Ik neem juist altijd foto`s van dergelijke dingen.
Dus voordat je denkt ergens een mening over te kunnen hebben, baseer je ajb op de feiten en niet op wat je denkt.
*En dat zeg jij, wie ben jij dan eigenlijk??? Moeten we jou maar op je woord geloven waar is het bewijs van 3 paarden in een trailer? En dat het genoemde paard op zo`n jonge leeftijd al bereden wordt??? Trouwens hordes paarden worden op 2,5 jarige leeftijd beleerd.
En nee ik ben geen bekende of dergelijke van deze Vivian. Jullie hebben geen idee met wie jullie te maken hebben. Voorzichtigheid lijkt mij dan ook geboden. Ipv. Met gelijk loze dreigementen of oordelen te uiten.
*Ik strijd al jaren tegen dierenmishandeling daarom werd ik juist hierop gewezen en probeer ik bewijzen naar voren te krijgen, maar aan uitsluitend op niks gebaseerde verhalen heb ik niks. En als iemand met duistere praktijken bezig is wil je toch juist niet zoveel mensen op je erf en zo te horen nodigen deze mensen juist jan en alle man uit.
En “pennymeisjes” mensen met ervaring weten dat een luchtzuigend paard slijt door dit gebrek.
Ben je trouwens het paard gaan bekijken voordat je het kocht???
Iemand is onschuldig tot schuld bewezen is!!! Dus kom maar op met die harde bewijzen en laat dreigementen aan mijn adres aub. achter wegen hier ben ik niet van gediend!!!
russel schreef:
Ik vind het gruwelijk dat mensen zo met dieren omgaan. Ik kan ook begrijpen dat jullie zo lang zijn gebleven, omdat jullie die paarden niet in de steek wilden laten.
Citaat:Wat was er gebeurd als jullie werkzaamheden hadden geweigerd? Ik had zeker bepaalde werkzaamheden geweigerd.
Citaat:Die 4 kilo vind ik apart. Tja wat 4 kilo, 4 kilo kippenvoer? Het zal zeker geen Pavo of zo zijn geweest. Duidelijk dan toch dat dat beest ziek is als hij zo snel afvalt?
. Jij wilt alleen maar bewijzen zien, niet horen.amondi schreef:Ik heb getemt, lijkt me een betere weg dan maar meteen de TV in te schakelen, eerst de moderators maar eens laten kijken( vooral naar die dreigende Jamiemara)
mijnlieverd schreef:Ze kwam mijn paard pas om 00.30 brengen. Ik was echt ontzettend moe,had al de hele dag zitten wachten. Ik schrok echt toen ik haar zag. Maar had geen zin om met haar op dat moment mee in discussie te gaan. En haar mee terug sturen omdat ze er niet uitzag zoals afgesproken vond ik ook geen optie. Dat zo'n paard mager is zegt genoeg. En was allang blij dat ze nu bij mij is en were bij kon komen. En er was trouwens ook helemaal geen reden om haar weer mee terug te geven,want het is een ontzettend lief paardje en ze ziet er nu weer perfect uit. Tuurlijk ben ik pist en al helemaal na die verhalen die ik heb gelezen. Maar mijn paardje heeft het nu tenminste goed. Daar ben ik allang blij om. Ik vindt dat gewoon geen elke dier verdiend om zo mager te zijn en niet goed behandeld te worden!