BounceBabe schreef:@ lusitana: Ik begrijp wat je bedoelt, met wat voor nut heeft dit. Dat denk ik wel bij meer topics.. Begrijp je reactie daarom wel, maar een goede discussie is altijd op zijn plaats. Daar bestaat bokt uit. Wij als bokkers doen er niks aan, denk nooit iemand. Zelfs de EU niet. Die zijn meer bezig met de rechten van de mens, dan van de dieren. Wat ik soms nog wel nodiger vind dan de rechten van de mens.
Maar het is dus geen goede discussie, het is alleen maalr gal spuien. En als men nu nog kennis van zaken had, maar men gaat af op gruwelverhalen van anti-groepen. Dat is een beetje eenzijdige belichting, denk je niet?
En ik maak me wel druk over het feit dat de Portugezen over een kam worden geschoren met de Spanjaarden.
Kan HC wel brullen dat ik dat niet moet doen, maar er is een verschil tussen groen en blauw, al zijn het beide kleuren, als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar goed als het jullie goed doet om hier te spuien, ga je gang, maar ik zou willen dat er meer energie gestoken werd in actie ondernemen.
Rechten van dieren? Ga je ze dan ook allemaal vegetariër maken, want er zijn ook dieren die andere dieren opvreten. Of gaat het om rechten van dieren die wij als huisdieren houden en de dieren die wij eten?
Maar in andere landen eten ze weer andere dieren en hebebn ze andere huisdieren. Wiwe bepaald wat er wererldwijd gegeten mag worden en wat een huisdier is en hoe goed hebben huisdieren het eigenlijk als je het strikt bekijkt?
Het ligt niet zo makkeliijk.
Maar dit topic gaat over tradities. En tradities veranderen of sterven uit, echt. Het is een kwestie van tijd en niet van stemmen uit het buitenland.