!Ze zeggen wel eens dat met de makste paarden de meeste ongelukken gebeuren he, juist omdat je er meer vanuit gaat dat alles goed gaat
. Zijn jullie al een keer opnieuw de weg op geweest? Hoe ging dat?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
. ruitje schreef:Gelukkig is de achterband van je paard niet lek!
Ze zeggen wel eens dat met de makste paarden de meeste ongelukken gebeuren he, juist omdat je er meer vanuit gaat dat alles goed gaat.
Zijn jullie al een keer opnieuw de weg op geweest? Hoe ging dat?

Niet dat we ooit nog van plan zijn met het paard naast de fiets te lopen, maar vooral de merrie zal genoeg fietsers te zien krijgen als we buitenrijden, en we willen absoluut niet dat we ineens voor verassingen komen te staan buiten, dat blijkt dat de merrie ineens doodsangsten uitstaat voor fietsen. Zij was er immers ook bij en heeft die fiets in volle vaart langs zich heen zien gaan met alle geluiden en angstige kreten van ons.

xjessx schreef:Dat zei ik ook ShamalArabs maar er is geen DA bij geweest..
ik weet eigenlijk niet echt wat ik hierop moet zeggen
ik zou me echt dood zijn geschrokken als dit bij mij was gebeurd! weet wel dat je veel geluk hebt gehad met dit ongeluk ( wist je vast zelf ook wel ) Nou maar hopen dat het nooit meer zal gebeuren! veel sterkte verder he

Citaat:pff Mensen wees blij dat het veulen nog leeft!
Cowgirl schreef:Citaat:pff Mensen wees blij dat het veulen nog leeft!
Ben eerder blij dat het veulen niet op een auto is geklapt.
Paard is ten alle tijde vervangbaar...een vader of moeder niet.

Mijn paard Echt niet vervangbaar!! Cowgirl schreef:Citaat:pff Mensen wees blij dat het veulen nog leeft!
Ben eerder blij dat het veulen niet op een auto is geklapt.
Paard is ten alle tijde vervangbaar...een vader of moeder niet.
in 2sec was het gebeurd hoor, en met een mes in je zak kunnen ook een hoop ongelukken gebeuren.
Sapphire schreef:
wat hadde we aan een mes gehad?in 2sec was het gebeurd hoor, en met een mes in je zak kunnen ook een hoop ongelukken gebeuren.
loveblacky schreef:of je doet even kattig

Alacairion schreef:Of je doet even onverantwoordelijk...
je gelooft zelf toch niet dat je er geen schuld aan hebt?
ongelovelijk....