Het enige is dat ik op en neer moet rijden, verder kan ik helemaal zelf bepalen het hoe en wat en dat vind ik ook een super luxe en zoals al eerder gezegd is, is mijn paard totaal veranderd een dag en nacht verschil. Zij hebben wei, een paddock en bij de buurman een buitenbak en hij staat aan de bosrand, dus kortom heb alles. Ben dus ook bijna de helft van de dag daar te vinden, tenminste 3 keer per dag
, dus woon er bijna
Zou graag zelf paard vanuit mijn slaapkamer willen zien, maar wij zijn afhankelijk van loondienst en dat is moeilijk in de delen van het land dat ik zou willen zitten. Maar dit is een mooie tussenweg.
Trouwens hij heeft het luxer dan menig paard op een luxe pensionstal. Krijgt het beste van het beste, rijd desnoods 45 minuten om zijn speciale muesli te halen
. Ik ga er elke keer weer met plezier naar toe, niet te begrijpen voor sommige mensen dat ik dit al 3 jaar doe. Maar hij is nu eenmaal de liefde van mijn leven
en daar kan niets tegen op. Ik zou hem geen dag kunnen missen en de zorg aan een ander overlaten kan ik ook niet. Ze mogen er wel naar kijken maar niet aankomen
De dag dat hij weer in pension zou moeten, wordt een zwart blad in mijn dagboek !!
houden bleven wij wonen op de boerderij en zodoende dus genoeg plek! ik had toen 1 knollie en 1 stal! nu heb ik 3 paardjes en 4 stallen! een spuitplaats en opslag voor stro en hooi en deze winter ook een buitenbak! en 2 hectare weiland...

We hebben geen stallen, geen bak, geen spuitplaats en hooi staat in grote balen met een omheining er omheen. Ik wil wel ontzettend graag een bak. Ik heb 2 jonge paardjes die nog beleerd moeten worden en dat zou wel prettig zijn als dat in een bak of 'round-pen' wordt gedaan. Mocht ik eraf vallen, dan ben ik niet eerst een uur bezig om ze te vangen

. We hebben een voerhok en een kapschuur met hooi en stro. Mijn man i s nu bezig een poets/wasplaats te bouwen. We krijgen nog een zadelkamer maar eerst moet het huis verbouwt worden.
Verder hebben we een buitenbak en 2 weilanden.