Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Katja schreef:Daar heb je dan ook gelijk in. Bij mij is het eigenlijk altijd zo geweest dat de eigenaars er zelf weinig mee deden en dat ik dan het niveau omhoog haalde e.d.Ik denk dat het erg van de situatie afhankelijk is. Bij mijn vorige paard had ik ook een bijrijdster en die betaalde de helft van de vaste kosten. In ruil daarvoor reed ze hem 3 keer per week en mocht ze er wedstrijden mee rijden tot het Z daarna zou ik overstappen.
In mijn geval had ik er weinig baat bij dat zij hem reed behalve dan financieel.
) Amser schreef:HET IS PER MAAND DOMBO
loveSaros schreef:Idd,, ik heb het mazzel gehad dat ik er niet voor hoefde te betalen.. maar dat de eigenaar moet betalen aan de verzorgende ruiter?? Dat gaat toch te ver vind ik hoor!
) chanine schreef:Blijkbaar kan ze wel reageren..
want dat doet ze hier boven volgens mij ook gewoon..
Ammie_ schreef:Ze hoeft het niveau van mijn paard niet op te krikken, daar heb ik geen enkele behoefte aan. Ze is een recreatief paardje die ook wat aanleg voor dressuur heeft. Er zijn genoeg meisjes die hopeloos op zoek zijn naar een bijrijd/verzorgpony en ik vind dat je daar gewoon voor hoort te betalen.. Ookal mest je uit, ik ken bijna geen paardenliefhebbers die dat een rot klusje vinden. Zij krijgt gewoon een soort van eigen paard, en dan is 60 euro toch echt super weinig!
Waar mijn topic dus eigenlijk om ging is..
Dat het toch van de zotte is dat je je verzorger ( in mijn geval dus bijrijder, want ze komt alleen om te rijden ) moet betalen!
Ik heb al mijn huurpaarden zelf moeten betalen, en dan mest ik zelf ook nog uit ook! En verplicht op komen dagen!

Amser schreef:Als je liever op een manege rijd dan dat je gaat betalen voor iemand die een eigen paard heeft, ben je ook niet goed wijs.
Manege paarden zijn heel anders en je schept er nooit een band mee bovendien is dat maar 1 keer per week..
Ammie_ schreef:Het is neit omdat JIJ dat altijd hebt moeten doen, dat de rest dat ook moet doen...Er zijn genoeg meisjes die hopeloos op zoek zijn naar een bijrijd/verzorgpony en ik vind dat je daar gewoon voor hoort te betalen..
Ik heb al mijn huurpaarden zelf moeten betalen, en dan mest ik zelf ook nog uit ook! En verplicht op komen dagen!