Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nibble schreef:Heeey
ik ben helaas nog te jong om geld te doneren, weet niet eens hoe het gaat, maar sinds kort staat er bij ons in het dorpje een tinkertje.
Ik heb hem nog niet van dichtbij gezien maar hij/zij ziet er nog niet zo heel oud uit dus tussen ong. tussen de 2 en 6 ofsow
maar ik denk dat ik wel met een vriendin van me een foto ga maken
miss herken je hem.
Gr. Yuwah
Reggea schreef:Nibble schreef:Heeey
ik ben helaas nog te jong om geld te doneren, weet niet eens hoe het gaat, maar sinds kort staat er bij ons in het dorpje een tinkertje.
Ik heb hem nog niet van dichtbij gezien maar hij/zij ziet er nog niet zo heel oud uit dus tussen ong. tussen de 2 en 6 ofsow
maar ik denk dat ik wel met een vriendin van me een foto ga maken
miss herken je hem.
Gr. Yuwah
daar is dit topic niet voor bedoeld... dat soort dingen moeten in de huiskamer gepost worden onder het topic tinkers gestolen.
want als hier meer van dit soort berichten komen denk ik dat dit topic weer gesloten word en dat is absoluut niet de bedoeling
inowa schreef:mag ik wel even iets aan nibble vragen.
waar in limburg staat die tinker?
ik woon zelf ook in limburg dus misschien dat ik even kan gaan vergelijken en kijken als het niet te ver is.
Reggea schreef:oke heb ik niet op geletps: maar het moet echt niet in di topic, je weet het vast nog wel van de vorige topic's en de kans dat dit word gesloten wil ik liever niet nemen
ps:
friesjeessss schreef:dat met dat praten met paarden is €25 dan moet ze een foto hebben en naam enzo van het paarden en dan kan ze er mee praten..