ook veulen van de slacht gered

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

painthorselover

Re: ook veulen van de slacht gered

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:59

Zeker mooi veulen.
Maar of dit een volle haflinger is... heb ik mijn twijfels over.
Bij de tweede foto(ontzettend mooi koppie)zou je bijna denken dat er quarter in zou zitten

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 14:07

Het is echt een geweldig dier !! Ik ben em aan het 'opvoeden', poetsen, aan de hand mee lopen enz. Hij is heel braaf en leergierig, en hij is goed op zijn gemak.

Hij luisterd al zo goed dat ie maandag zo met me mee de trailer op liep, terwijl dat met een hoop geweld gebeurd is toen ie bij ons kwam.... Hij is echt TOP !! En best leuk bewegen voor een Haflinger (no offence )

Of het een volle Haf is weten wij ook niet zeker, volgens de eigenaar wel, maar goed dat maakt voor ons helemaal niets uit joh. Hij mag eerst tot zijn 3de jaar lekker buitenspelen met zijn nieuwe vriendin en dan zien we wel. Jos doet graag inspannen, en ik heb al aangeboden hem zadelmak te gaan maken.......

Het komt helemaal goed met dit dier..... Reken maar dat ie nooit meer weg gaat bij Jos, en zo wel dan wil ik em, ben echt gek op dat diertje !!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 14:56

sjit. straks ga ik nog balen. die kwpn veulens die ik volgend jaar fok kunnen nooit zo leuk zijn als dat haflingerveulentje. Ik heb het verschil wel gezien, het haflingerhengstveulentje van hiernaast is ook al zo lekker gemakkelijk en easy going.