Poetin zoek; update: gevonden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ceasario

Re: Poetin zoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 15:54

Missouri schreef:
Ik heb gehoord, en ik herhaal GEHOORD!!!!!

Dat Poëtin niet kwijt is maar dat er zo met de papieren is getruukt dat de merrie officieel niet in beslag te nemen valt.

Untouchable dus... stoer

Dat is het voordeel met een B-reg. papier en schoeckemohle. & Co.
no ship ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:05

Goh waren die veeartsrekeningen van Poetin zo duur dat de boel failliet is

Vervelend voor die mensen, maar goed..............de Fiod zat er een tijd geleden ook al op, dus ze zullen het wel aan zich zelf te danken hebben.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:13

Misschien staat ze wel in de achtertuin van een vriendin van me, zij woont namelijk in Kessel. Zal haar straks eens opbellen

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:21

Nee, sorrie geen medeleven van deze dame.
Heb al een paar keer vanaf de zijlijn gezien hoe dit soort geldwolven failliet gaan. Heel zielig moeten ze een kleinere boot kopen en misschien zelfs wel het landhuis in moete ruilen voor een eenvoudige villa.

Ik denk altijd maar aan al die mensen die nog geld van ze krijgen en meegesleurd worden in het failliesement of gewoon droog brood moeten gaan eten: dierenartsen, loonwerkers, aannemers, voerleveranciers, zadelmakers etc.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:33

Kan het niet zo zijn dat Poetin gewoon nooit is ingebracht in deze BV die nu failliet is? Dan kan er ook gewoon geen beslag gelegd worden op dat paard. Bovendien zijn alle prive-eigendommen van deze familie ook veilig. De BV is failliet maar de familie niet.
Schijnt bovendien ook erg lucratief te zijn om BV's failliet te laten gaan.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:34

Enne hier hiervoor hoef je met het papier niet veel te klooien gaat er gewoon om op welke naam het paard geregistreerd wordt.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:35

saluut schreef:
amondi schreef:

Zoals al 100 keer ook op internet is gezegd, de 2.5 miljoen is (zoals bij ieder andere veiling) gewoon een publiciteitsstunt. Dat beest heeft bij lange na geen 2.5 miljoen gekost! Minder dan de helft!
Maar ook schijnt ze geregeld bij een vooraanstaande kliniek in duitsland geweest te zijn voor niet nader te noemen klachten. Ik ben benieuwd wat er nog van die merrie moet/kan worden........

Sorry hoor, maare heb jij het geld soms op moeten hoesten? Dit is echt onwijse onzin!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 16:59

Barbara_m schreef:
Sorry hoor, maare heb jij het geld soms op moeten hoesten? Dit is echt onwijse onzin!

Dat is geen onzin.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:00

Jawel.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:07

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:39

hier staat niet nieuws hoor ,er staat dat ze verkocht wordt "als ze gevonden wordt " maar dat zullen ze toch niet ...
Als ze denken dat het een frauduleus faillisement is dan kunnen ze wel je privebezit of dingen die te maken hebben met de BV in beslag nemen hoor ,die curators kunnen heel veel en éénmaal ze iets in hun handen hebben kan je het héél moeilijk terugvorderen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:43

Ik denk dat ze er op dergelijke manieren best achter kunnen komen waar het dier gebleven is hoor, desnoods schaduwen Ze zullen al haar kennissen ook wel af gaan. Ze moet toch een keer boven water komen anders heeft ze er toch ook weinig meer aan Ik neem aan dat ze niet stiekem embryo's kan gaan spoelen enzo
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 20-08-05 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:44

libke schreef:
hier staat niet nieuws hoor ,er staat dat ze verkocht wordt "als ze gevonden wordt " maar dat zullen ze toch niet ...
Als ze denken dat het een frauduleus faillisement is dan kunnen ze wel je privebezit of dingen die te maken hebben met de BV in beslag nemen hoor ,die curators kunnen heel veel en éénmaal ze iets in hun handen hebben kan je het héél moeilijk terugvorderen

De Fiod zat er laatst toch op? Volgens mij mogen en kunnen die heel veel.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 17:45

amondi schreef:

Zoals al 100 keer ook op internet is gezegd, de 2.5 miljoen is (zoals bij ieder andere veiling) gewoon een publiciteitsstunt. Dat beest heeft bij lange na geen 2.5 miljoen gekost! Minder dan de helft!
Maar ook schijnt ze geregeld bij een vooraanstaande kliniek in duitsland geweest te zijn voor niet nader te noemen klachten. Ik ben benieuwd wat er nog van die merrie moet/kan worden........
[/quote]
[/quote]

Waarom staat mijn naam hierbij? s.v.p. zo goed mogelijk quoten!
Ik weet juist helemaal niets en ben dus de vragende partij.
Daarbij kostte Joker 4 ton dus voor 1 miljoen kan je waarschijnlijk wel een erg leuke merrie of ruin kopen die al op de OS is geweest.

Is Poetin trouwens niet iets voor Sven?
Kan hij zo het team weer in, zeker als ze toch al in duitsland is!
[/quote]

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 18:14

Barbara_m schreef:
saluut schreef:

[/quote]

In tegenstelling tot jou klets ik niet als een kip zonder kop onzin de wereld in, hé beste vriendin van Lau(rens)
Ik weet uit zéér betrouwbare bron wél dat Poetin dat niet gekost heeft (en dat er bij elke veiling hoge bedragen puur voor de publiciteits zijn is ook eerder regel dan uitzondering) en ook dat ze geregeld bij een zéér gerenommeerde kliniek in Duitsland kwam......

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 18:15

Ik ontdek dit topic nu pas. Djeezz, wat een shock zeg! Wel fijn voor Poëtin dat ze lekker in de wei loopt Haha

Nee even serieus, dit echt een mega-stunt. Ik vind het sneu voor Van der Zwan als persoon, maar verder....

Beber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 18:34

Vervelend hoor, als je op deze manier in de spotlight komt, nog voordat je op de OS bent verschenen.
Niet leuk voor deze mensen, maar ik denk dan, was uit die schijnwerpers gebleven, dan was dit alles misschien nooit gebeurd (fiod en media ed.).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 18:44

amondi schreef:

Ik denk altijd maar aan al die mensen die nog geld van ze krijgen en meegesleurd worden in het failliesement of gewoon droog brood moeten gaan eten: dierenartsen, loonwerkers, aannemers, voerleveranciers, zadelmakers etc.

Nou die mannen eten daar heus geen droge boterham door. Je moest eens weten hoeveel wanbetalers er zijn en er rustig elke maand weer wordt geleverd.

En ja ja die mannen van Zwan die kunnen er wat van. Dus, waarom zou ze niet al worst zijn?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:07

worst? ik neem niet aan dat ze dat beest naar de eeuwige groene weide hebben gestuurd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:08

Ach ja, je weet maar nooit, misschien zijn ze daarom wel failliet.

Maar als je geld hebt, staan mooie paarden daar.

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:28

er staan zkr mooie paarden op de site zkr die dekhengst Troy ofzo

Loesvb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:45

fransje23 schreef:
Kan het niet zo zijn dat Poetin gewoon nooit is ingebracht in deze BV die nu failliet is? Dan kan er ook gewoon geen beslag gelegd worden op dat paard. Bovendien zijn alle prive-eigendommen van deze familie ook veilig. De BV is failliet maar de familie niet.
Schijnt bovendien ook erg lucratief te zijn om BV's failliet te laten gaan.

Om erger te voorkomen, maar je hebt wel een punt. Het issue van een bv is juist dat PRIVE eigendommen niet ter sprake zijn. Wellicht is poetin een "huisdiertje" die daardoor helemaal niet geveild kan/mag worden

Loesvb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:49

amondi schreef:
Heb al een paar keer vanaf de zijlijn gezien hoe dit soort geldwolven failliet gaan. Heel zielig moeten ze een kleinere boot kopen en misschien zelfs wel het landhuis in moete ruilen voor een eenvoudige villa.

Het zijn ook mensen met gevoel: zij verliezen nu alles wat ze hebben opgebouwd inclusief de paarden (denk eens aan emotionele waarde) ik vind het wel erg hard het zo te stellen! Ben blij dat er mensen zijn die geld in de sport steken; geld moet rollen, anderen kunnen dit geld weer gebruiken voor fokkerij e.d. die wij op onze beurt weer nodig hebben om de sport uberhaupt te kunnen bedrijven .

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:52

nicole0180 schreef:
er staan zkr mooie paarden op de site zkr die dekhengst Troy ofzo

Je zou ook zeggen dat die hengst niet voor de grap is goedgekeurd.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:55

Loesvb schreef:
amondi schreef:

Het zijn ook mensen met gevoel: zij verliezen nu alles wat ze hebben opgebouwd inclusief de paarden (denk eens aan emotionele waarde) ik vind het wel erg hard het zo te stellen!
Ben blij dat er mensen zijn die geld in de sport steken; geld moet rollen, anderen kunnen dit geld weer gebruiken voor fokkerij e.d. die wij op onze beurt weer nodig hebben om de sport uberhaupt te kunnen bedrijven
;) .

Dat noem ik eerder profiterend meeliften.