Maericken schreef:Barbara_m schreef:Tijd voor Linda Verwaal?
Jij hebt gevoel voor humor!(Linda is goed!)
Klopt!

En ik heb al 4,5 jaar les van der en sta er 3 jaar bij op stal
.Maar tijd heeft ze niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maericken schreef:Barbara_m schreef:Tijd voor Linda Verwaal?
Jij hebt gevoel voor humor!(Linda is goed!)

.
geeft echt heel goed les ze heeft zelf ook een paard waarmee ze altijd wedstrijd gaat springen enzo en meestal wordt ze wel 1e 2e ofzow ze is heel goed haha we hebben er ook veel aan als wwe gaan springen daar kan ze goed les in geven

geral schreef:Ik heb gelest bij Alex van Silfhoud, Annemarie van Essen, Dhr. Schornagel, Theo van Keken, Sabine Rijsenbeek en tegenwoordig bij Lorainne van den Brink, die rijdt Young Riders en ik heb een ex Junioren paard van haar

.
[/quote]
.
Ellebel schreef:Ik heb in al die jaren paardrijden maar een paar instructreurs/instructrices gehad:
-Theo Nijhuis
- Inib hier op Bokt
- In Amerika van Anne Gribbons, GP amazone en -jurylid, daarnaast van Laura Samuels en Karen Rohlf (nogal onbekend maar begaafdere instructeurs als Anne moet ik eerlijk zeggen)
- Op het moment van Thea van Asseldonck, dit bevalt me erg goed, een heel rustig persoon en dat heb ik meestal net nodig (en als ik een schop onder mn kont nodig heb is Ini altijd nog in de buurt)