Nico voor cursus trailerladen bij DreamStables!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bora

Re: Nico voor cursus trailerladen bij DreamStables!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 11:24

Ik zit er ook aan te denken om mijn paard naar daar te brengen voor een trailercursus, dus ik heb je topic gevolgt. Ik wil over anderhalve week een keer gaan kijken. Maar jij bent er tevreden over?

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 18:58

Ik heb hem opgehaald. Hij was zoooooooooooo braaf.
Eerst kreeg ik laadles, daarna zijn we met de trailer zonder paard gaan rijden en hebben we de aandachtspunten doorgenomen. Daarna mocht ik Nico weer laden en zijn we aangereden.
We hebben hem bijna niet gehoord, alleen in een enkele bocht dat hij zijn voetjes moest verzetten. Thuis stond hij wel met zijn billetjes tegen de stang aan te duwen maar niet vervelend. De rit was toch wel erg lang voor hem. Maar met mijn woordjes 'ga', kreeg ik hem weer in zijn vooruit zodat ik de stang weg kon halen. Toen kwam hij heel netjes en beschaafd de trailer af.
Al met al super geslaagd dus...
Mijn trailer staat nu op de manege zodat ik flink kan oefenen.

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 19:38

Kliko schreef:

Super hoor! Fijn dat het zo goed gaat.
En blijven oefenen, volg het schema zoals je dat hebt meegekregen (toch?). Voor mij en mijn paard is het nu anderhalf jaar geleden, en ik oefen nog braaf thuis 1 x per week en ik ga 1 x per maand met 'r op stap

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 19:49

Sannah schreef:
Kliko schreef:

Super hoor! Fijn dat het zo goed gaat.
En blijven oefenen, volg het schema zoals je dat hebt meegekregen (toch?). Voor mij en mijn paard is het nu anderhalf jaar geleden, en ik oefen nog braaf thuis 1 x per week en ik ga 1 x per maand met 'r op stap

Ja... Morgen begin ik aan mijn schema en de 25e heb ik mijn eerste wedstrijd weer... Ga ik L1 starten! Joepie!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:27

Ik hoorde het van gillian, echt super fijn dat hij nou de trailer op en af gaat zonder problemen. Kan je lekker wedstrijden gaan starten inplaats van die 2x in het jaar op stal.

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 06:35

Inderdaad Jen!
Ik heb gisteren mijn eerste keer alleen getraind met Nico volgens het schema. Het ging echt goed.! ik heb er drie keer de stang achter gekregen in mijn eentje!!! Vandaag gaan we weer oefenen, dan is het de bedoeling dat ik de klep en het voordeurtje ook nog eens dicht doe...
Komt vast ook goed!

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 06:56

Super dat het nu zo goed gaat met Nico en de trailer!! En natuurlijk fijn dat hij nu weer thuis staat . Zo te lezen ging de eerste keer trainen in je eentje ook goed
Succes met je wedstrijd binnenkort!

IlonaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 14:02

Hey,rian
Fijn dat het zo goed met nico gaat ik wens je heel veel succes met de wedstrijden,misschien kom ik je nog wel eens tegen!!!
Groetjes Ilona

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 21:16

Vandaag getraind weer. Nu alleen er op gezet en klep en deurtje dicht. Gaat ook heeeeel erg goed.
Ik kan niks anders zeggen dan dat de cursus heeeeeeel goed is geweest voor Nico en voor mij!
Thanks DreamStables!

Homerun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 18:27

Hee, harstikke fijn dat het thuis trainen ook goed gaat! En nu volhouden, he. Je hebt nu nog mooi een kleine drie weken voordat je op wedstrijd moet, dus als het nu al zo lekker gaat, denk ik niet dat je bang hoeft te zijn voor het moment dat je dan gaat. En dan meteen een paar winstpuntjes rijden............. Loopt nico nu nog net zo goed als die keer dat ik hem bij DS heb zien lopen? Want dan worden die winstpunten namelijk geen probleem! Ik spreek je van de week nog wel! Groeten van de beestenboel.