Faas schreef:Ik twijfel niet Dimitri. Ik bekijk alles gewoon neutraal met mogelijkheid tot wel en mogelijkheid tot niet die praktijken. Ik ken Anky niet persoonlijk, ik ben nooit bij haar op stal geweest dus of het wel OF niet gebeurd kan ik niet zeggen. Enige wat ik zeg is dat het me niet tot verbazing zal wekken. Maar dat geldt voor iedere topruiter en niet alleen voor Anky!
de mogelijkheid zal er heus zijn, daar twijfel ik ook niet aan..en het is topsport, kijk naar turnstertjes van een leeftijd van 14 jaar, die meiden hebben het ook niet elke dag makkelijk en waarvan wij zeggen "dit doe ik mn kind nooit aan!!"
..maar er zijn gewoon dingen die er bij mij niet in gaan...ze zeggen hogen bomen vangen veel wind, kijk naar Lance Armstrong!(nog zo'n hoge boom)..die man is als meeste getest op doping en nog steeds geloven de fransen het niet dat ie het helemaal zelf doet, hoe die het wel doet???...ik zou het niet weten??..het zal keihard bikkelen zijn en misschien voor mensen wel mens onterend???..wie weet..maar hij rijd het wel!!..en zo denk ik er ook over in dit geval over, ze zullen tot het uiterste gaan maar ik geloof niet dat Anky eroverheen gaat, waarom??ze wordt aan alle kanten bekeken en gedaan, elk voetje wat ze neerzet wordt doorgelicht!
...maar dit artikel is gebaseerd op gebakken lucht!en geschreven door 1 persoon!!!!!!!!..die er waarschijnlijk van sch.ijt dat Anky alles wint wat er te winnen valt, met daarbij uitslagen!!..als Sali midden in een proef stopt winnen ze hem nog..waarom??..wat vele ruiters zeggen!..oa.laurens van l, hun training is zeer vooruitstrevend!..maar dat wil niet zeggen dat het paard onterend is!...en het gaat er bij mij ook echt niet in dat er zoveel mensen zijn die daar trainen(ongeveer de top van dressuurrijdend ned.) er geen enkele is geweest die zegt..how!..hier en niet verder!..dus dat betekend dat de gehele top van de ned.dressuur instemd met hun training!..zegt toch ook wel wat??
wat niet wil zeggen dat andere ruiters het niet doen maar die staan ook niet in de hotspot van de media en kunnen daardoor, waarschijnlijk maar lekker aankloten, wat ik echt verschrikkelijk vind en als dit uitkomt met harde bewijzen mogen ze van mij gelijk geschrapt worden uit het wedstijdsverband ook Anky!!!
. Gaan ze echt niet dood van hoor
.
.