Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

nella schreef:Mag ik vragen hoe duur die laarzen van Mountain Horse zijn, vind ze namelijk erg mooi!
En zijn jullie er tevreden mee?
RodeoRoxy schreef:Welke laarzen zijn beter dan? de petrie perfect of de petrie standaard?
sjaslique schreef:Heb vandaag ook de Petrie Standard gekocht, ging eigenlijk heen voor de Perfect maar aangezien ik heel zwakke enkels heb was de Standard beter, dus ja dan maar een beetje meer geld en een beetje meer kwaliteit. Van allerlei producten gratis bij gehad, zoals laarzentrekkers, schoonmaakmiddel een speciaal laarzensmeerspul. Het was dat de laarzenspanners niet op voorraad waren anders had ik die ook gekregen. Maar ja heb ze nu aan en het normale lopen gaat goed, het rennen wat minder en het zitten doet pijn in me knieholtes :p.
Maar ja zaterdag mee rijden.
sjaslique schreef:Heb vandaag ook de Petrie Standard gekocht, ging eigenlijk heen voor de Perfect maar aangezien ik heel zwakke enkels heb was de Standard beter, dus ja dan maar een beetje meer geld en een beetje meer kwaliteit. Van allerlei producten gratis bij gehad, zoals laarzentrekkers, schoonmaakmiddel een speciaal laarzensmeerspul. Het was dat de laarzenspanners niet op voorraad waren anders had ik die ook gekregen. Maar ja heb ze nu aan en het normale lopen gaat goed, het rennen wat minder en het zitten doet pijn in me knieholtes :p.
Maar ja zaterdag mee rijden.
) Ik heb ze nu aan, maar krijg ze niet uit, me ouders zijn niet thuis, en geen laarzenknecht...
)
Ik heb er ook wel eentje maar die staat in me kastje, en laat ik daar nou net zo'n 3 km voor moeten fietsen

blond he Naaltje schreef:me pa gaat er morgen eentje zagenIk heb er ook wel eentje maar die staat in me kastje, en laat ik daar nou net zo'n 3 km voor moeten fietsen
![]()
Me ouders komen zo thuis, dan kunne ze helpen
Dat je zo'n ding echt nodig hebt ben ik ook achtergekomen, btje laat maargoedblond he

) van aigle, mij best !! Mss dat ik later wel leren laarzen wil, maar ik denk dat ik voor me verjaardag (6 okt.) mountainhorse laarzen ga vragen...
Die lijken me echt fantastisch !!
Me moeder vindt t net Motorlaarzen, hihi...
daantjuhhh schreef:Uiteindelijk heb ik een stukje aan de achterkant weg laten halen (ze waren echt gewoon TE lang) en nu zitten ze beter en nu gaan ze pas inzakken.