het leed wat leren rijlaarzen heet !!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Re: het leed wat leren rijlaarzen heet !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 17:10

die mountain horse zijn ongeveer 200 euro,
ik heb ze niet en pas ze ook niet,
dus daar kan ik neit over oordelen!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 22:29

IK GA MORGEN MIJN PETRIE STADARD'S OPHALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb het er al de hele dag over, en moet ze meenemen naar mijn werk van mijn baas, ik werk in bij Ziengs, schoenenwinkel

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 22:36

wow vet gaaf !!
Ik was er ook helemaal trots op
nog steeds wel hoor,alleen roep het niet meer zo vaak..

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 23:00

oooh, ja, ik ben zo blij!!!!

nu heb ik voor de rest van de maand bijna geen geld meer, maar dat heb ik er wel voor over!!!!!

RodeoRoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 23:09

Welke laarzen zijn beter dan? de petrie perfect of de petrie standaard?

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 10:24

nella schreef:
Mag ik vragen hoe duur die laarzen van Mountain Horse zijn, vind ze namelijk erg mooi!

En zijn jullie er tevreden mee?

Ik heb de mountain horse sportive rider, en ze kosten zo rond de 200 euro.
Rijden fijn, lopen fijn, en hoeft ze niet in de lopen en dat is nog het fijnste van allemaal. De eerste keer dat ik ze aan had, heb ik namelijk gelijk een buitenrit van 2 uur gemaakt.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 13:18

RodeoRoxy schreef:
Welke laarzen zijn beter dan? de petrie perfect of de petrie standaard?

de standard is wat duurder,
heeft mooier leer en is ook het beste vergeleken met de perfect,
vraag maar in de ruitersportzaak!

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 14:04

bij mij viel het inlopen nog wel mee.. gewoon een middagje door huis lopen met de laarzen of even je kamer opruimen.. en ze zaten als gegoten

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 15:58

heb jij ook geluk calypso!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 17:07

Wat toevallig, in de nieuwste Amazone staat ook net een heel stuk over rijlaarzen met tips over inlopen en zo. Gelukkig heb ik daar geen last van, want ik rij al sinds de rubberen laarsjes met lange leren chaps en ik vind echt niets zo hemels rijden als dat. Maar aan de andere kant staan op de laatste pagina van dat artikel wel echt heel erg mooie bruinleren Spaanse laarzen.... Ga je toch wel weer van kwijlen.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 17:55

Heb vandaag ook de Petrie Standard gekocht, ging eigenlijk heen voor de Perfect maar aangezien ik heel zwakke enkels heb was de Standard beter, dus ja dan maar een beetje meer geld en een beetje meer kwaliteit. Van allerlei producten gratis bij gehad, zoals laarzentrekkers, schoonmaakmiddel een speciaal laarzensmeerspul. Het was dat de laarzenspanners niet op voorraad waren anders had ik die ook gekregen. Maar ja heb ze nu aan en het normale lopen gaat goed, het rennen wat minder en het zitten doet pijn in me knieholtes :p.
Maar ja zaterdag mee rijden.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 18:00

sjaslique schreef:
Heb vandaag ook de Petrie Standard gekocht, ging eigenlijk heen voor de Perfect maar aangezien ik heel zwakke enkels heb was de Standard beter, dus ja dan maar een beetje meer geld en een beetje meer kwaliteit. Van allerlei producten gratis bij gehad, zoals laarzentrekkers, schoonmaakmiddel een speciaal laarzensmeerspul. Het was dat de laarzenspanners niet op voorraad waren anders had ik die ook gekregen. Maar ja heb ze nu aan en het normale lopen gaat goed, het rennen wat minder en het zitten doet pijn in me knieholtes :p.

haha succes !!

Piroska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 18:27

sjaslique schreef:

Ik wens je ook ontzettend veel succes!!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 19:07

Ik ben blut, heb vandaag ook leren laarzen gekocht (met 50% korting nog ook, anders had ik nu rubberen laarzen gehad ) Ik heb ze nu aan, maar krijg ze niet uit, me ouders zijn niet thuis, en geen laarzenknecht...
Als ik ze zelf uit probeer te doen dan krijg ik keiveel kramp in mijn kuiten dus maar op mijn ouders wachten denk...
Ik heb SergioGrasso laarzen (lekker onbekend )

Heb trouwens wel onwijze platvoeten als ik loop... Maarja, dat zal het harde leer wel zijn, wat niet echt mee wil bewegen met mijn voet

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 19:31

Sorry dat ik het zeg,maar dat is wel een beetje dom dat je geen laarzenknecht hebt !
die heb je met leren rijlaarzen echt wel nodig hoor !!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 19:32

me pa gaat er morgen eentje zagen Ik heb er ook wel eentje maar die staat in me kastje, en laat ik daar nou net zo'n 3 km voor moeten fietsen
Me ouders komen zo thuis, dan kunne ze helpen
Dat je zo'n ding echt nodig hebt ben ik ook achtergekomen, btje laat maargoed blond he

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 19:36

Naaltje schreef:
me pa gaat er morgen eentje zagen Ik heb er ook wel eentje maar die staat in me kastje, en laat ik daar nou net zo'n 3 km voor moeten fietsen
Me ouders komen zo thuis, dan kunne ze helpen
Dat je zo'n ding echt nodig hebt ben ik ook achtergekomen, btje laat maargoed blond he

jah beter laat dan nooit zeggen ze

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 19:44

Ze zijn nu iig uit!
Ik heb ze 1,5 uur aangehad, zou ik er dan morgen al mee kunnen rijden? Of moet ik daar nog langer mee wachten?

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 19:57

Ik hou me voorlopig nog maar ff bij me rubberlaarsjes (maat 43... ) van aigle, mij best !! Mss dat ik later wel leren laarzen wil, maar ik denk dat ik voor me verjaardag (6 okt.) mountainhorse laarzen ga vragen... Die lijken me echt fantastisch !! Me moeder vindt t net Motorlaarzen, hihi...

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 00:04

daantjuhhh schreef:
Uiteindelijk heb ik een stukje aan de achterkant weg laten halen (ze waren echt gewoon TE lang) en nu zitten ze beter en nu gaan ze pas inzakken.

Mag ik vragen waar je dat hebt laten doen?? Heb zelf ook al een tijdje nieuwe laarzen in de kast staan die eigelijk ook net te hoog zijn, als ik op de bank wil gaan zitten dan wil dat eigelijk al helemaal niet omdat ik mijn benen gewoon niet kan buigen..
Laat ze nu maar werkeloos in de kast staan dus misschien is iets inkorten aan de achterzijde wel iets voor mij

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 10:35

Tja, leren laarzen kopen zonder ze te gebruiken is ook zo zonde van je geld, he !!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 12:18

IK HEB ZE!!!!!!!!!

en klere, wat doen die krengen pijn!!!!!!!
inlopen noemen ze dat dan nog, ik kan nieteens normaal lopen ermee

maar, ze zijn wel supermooi!!!!!

en ik heb er dus gewoon alles bij moeten kopen, had wel gescheeld, als ik die laarzenspanners en zo er gratis bijkreeg!!! ik heb wel aantrekdingen erbij gehad. moet nog even schoencreme halen, maar dat doe ik in mijn eigen schoenenwinkel

phoe, ik wilde er vandaag mee rijden, maar ik was blij dat ik gister mijn chaps weer aanhad, ik probeer het,en anders trek ik gewoon weer mijnb vertrouwde chaps aan

Piroska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 12:46

Haha jah, dat heb ik in het begin ook gedaan. Als ik met het rijden mijn knieholten ging voelen (pijn) dan heb ik ook gewoon mijn rubberen laarzen aangedaan. Nu rijd ik er al een aantal trainingen achter elkaar mee, en het gaat super goed! Waarschijnlijk doe ik ze vrijdag met de drentshe kampioenschappen ook aan. Mijn beenligging is hierdoor ook veel mooier.... Dus ik ben benieuwd.....

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:07

Ik heb ook leren laarzen van iemand anders overgekocht, ze zijn al wel in gezakt.
ze hadden tijd stil gestaan paar jaar ofzo dus ik ze aan doen bovenaan waren ze wat krap.. nou gelijk meer mee gereden kreeg me toch kramp in me kuiten.. nu zijn ze al 2 week bij divoza voor oprekken hoop ze vandaag op te halen...
hopelijk zitten ze dan goed.

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 13:40

Ik ben meteen met mijn laarzen gaan rijden en heb nergens last van gehad.. Je moet die hak verhogers kopen. Dan voel je tenmiste niks in je knieholte