sanne98 schreef:heb je teminste overzicht
Idd dat vind ik ook wel fijner. Anders loop je het hele forum door te zoeken. Gaat ook niet echt snel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sanne98 schreef:heb je teminste overzicht
horseladyyy schreef:Nee ben helemaal niet van zon progamma heb lang geleerd voor duits
..... Jeetje zeg .. dit is wel de ergste in mijn bokt tijd ..
toch beter voor mijn horseladyyy schreef:Nou sorry hoor, ik weet neit meer wat ik moet ik zal voortaan wel gewoon mee lezen en dan als tips over de paardjes heb laat ik het weten....toch beter voor mijn

mariellexxx schreef:horseladyyy schreef:Nee ben helemaal niet van zon progamma heb lang geleerd voor duits
Ja dat zal vast wel en je hebt ZO lang geleerd en dat terwijl je nu nog maar 13 bent .... *ZUCHT*
MODS KUNNEN JULLIE NIET MEER DOEN AAN HAAR..... Jeetje zeg .. dit is wel de ergste in mijn bokt tijd ..
Citaat:
Amen!
horseladyyy schreef:Nou sorry hoor, ik weet neit meer wat ik moet ik zal voortaan wel gewoon mee lezen en dan als tips over de paardjes heb laat ik het weten....toch beter voor mijn

Djuukiej schreef:Ik neem morgen wel een foto, van die 2 paardjes die ik heb gezien (Als ik de kans ervoor krijg) en dan kan ik het zien, op dit moment laat mijn verstand mij in de steek en ben ik het beeld van die 2 shetjes kwijt..
Djuukiej schreef:Ik heb het gezien op Hart van Nederland, en had het HEEEEEL vaag opgeslagen hoe ze er uitzagen. Gisteren reed ik naar de manege en daar stonden 2 shetlanders/mini's (Ik zag het net op het laatste ogenblik) .. Die daar normaal niet stonden). En ik dacht dat ik ze herkende.. Maar dat weet ik niet zeker. Een licht bruine (Vos), en een bruin met witachtig (Niet echt bont in vlekken , maar meer verspreid) zal ik maar zeggen. Dus kunnen jullie een foto plaatsen ?? Misschien dat ik ze herken!
Neonlight schreef:Ze is gisteren nog on-line geweest, maar het lijkt erop dat ze niet meer in dit topic komt? Kan haar wel een pb sturen.
Zoekactie, ben jij toevallig de eigenaar van deze pony's?
Djuukiej schreef:Ik neem morgen wel een foto, van die 2 paardjes die ik heb gezien (Als ik de kans ervoor krijg) en dan kan ik het zien, op dit moment laat mijn verstand mij in de steek en ben ik het beeld van die 2 shetjes kwijt..