ik eet nooit paardenvlees omdat ik anders de familie van me paard zou opeten en dat kwets mij heel erg

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
promptertje schreef:En nog steeds geen idee om welke slager het gaat... Wat ik me afvraag: zelfs fijngemalen stukjes bot kun je in worst verwachten, hoe kan die chip dan in hemelsnaam heel gebleven zijn ?!?!?
Alane schreef:@Leentje: gaat er niet om of het lab fouten maakt, maar er zitten teveel schakels tussen.
Alane schreef:Neem die 10 zwarte paarden, van welke moet jij de haren hebben?
Alane schreef:En nu nog met de overgangsregelingen: Denk je dat mensen een DNA controle laten doen als ze een paard (willen) laten chippen?
Annemeik schreef:Wat dacht je van schakels als bijvoorbeeld de stagiares die dat even mogen doen (persoonlijke ervaring), of iemand die de zakjes haar even neerlegd en in andere volgorde weer oppakt. Of die het zwarte veulen met het rode halster nodig had (5 met rood halster..)
Cassidy schreef:De kans op fouten is hetzelfde als je laat chippen. De uiteindelijke papieren worden namelijk niet ter plekke klaargemaakt, maar ook op een ander adres. Ook daar is de kans aanwezig dat een nummer van een chip verbonden wordt aan het verkeerde paard. Dusse....big deal? Fouten kunnen worden gemaakt bij het chippen en de DNA test.
Alane schreef:ik heb het nu nog niet over de controle gehad...
Alane schreef:die reactie was weer super voorstelbaar en maakt ook veel duidelijk