Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimmie261 schreef:
ging even mis..
mijn honden lopen alleen op mijn eigen terrein...als er al 1 buiten komt is het aangelijnt,dus de kat bevond zich in het domein van mijn honden
schanul schreef:Het ligt niet aan de hond, maar aan de eigenaar. Elke hond kan bij gebrek aan goede opvoeding misdragen.
Degene die de honden voert is ook verantwoordelijk voor het feit dat de hond ontsnapt.
appelflap Bericht Onderwerp: Re: Aangevallen door rottweiler.Geplaatst: 22-04-05 11:55
Posts: 21 Het is trouwens wel erg makkelijk om te zeggen dat rottweilers niet te vertrouwen zijn!!
Van dit ras is algemeen bekend dat ze niet op karakter worden gefokt maar puur op uiterlijk. Niet alles kan op de opvoeding gegooid worden bij sommige honden zit gewoon een steekie los en als daar gewoon mee gekruist blijft worden kun je je hond nog zo goed opvoeden maar dan zit het er gewoon in!
Citaat:Van dit ras is algemeen bekend dat ze niet op karakter worden gefokt maar puur op uiterlijk.
Belker schreef:In mijn eerdere post heb ik gevraagd om on topic te blijven. Als er meer off topic wordt gegaan dan sluit ik het topic.
Belker schreef:Misschien is het mogelijk om on topic te blijven?
Dat dit gebeurd is is afschuwelijk, maar om nu de voor en nadelen van hondenrassen en het fokken volgens rasstandaarden te gaan bespreken is niet nodig. Daar is Beestenboel voor.
pascha7 schreef::( het zijn altijd die honden he ja natuurlijk
ik het zelf een rottweiler en een klein kind kan er mee lopen en spelen hij heb nog nooit 1voet verkeerd gezet maar haar paard zal die hond wel lopen vervelen bij de stal met tegen de deur aan trappenmaar het is wel makkelijk de hond maar meteen af temaken op in een hokje tedoen maar er wordt aleen maar aan je knol gedacht maar zou jij het leuk vinden de rest van je leven dag en nacht in een klein hokje aan een ketting tezitten nou ik niet.
ze zouden die hond door de dierenarts kunnen na laten kijken of hij geen steekje los heb in ze hoofd maar denk eerst zelf na voor dat je meteen de hond beschuldigd
pascha7 schreef::( het zijn altijd die honden he ja natuurlijk
ik het zelf een rottweiler en een klein kind kan er mee lopen en spelen hij heb nog nooit 1voet verkeerd gezet maar haar paard zal die hond wel lopen vervelen bij de stal met tegen de deur aan trappenmaar het is wel makkelijk de hond maar meteen af temaken op in een hokje tedoen maar er wordt aleen maar aan je knol gedacht maar zou jij het leuk vinden de rest van je leven dag en nacht in een klein hokje aan een ketting tezitten nou ik niet.
ze zouden die hond door de dierenarts kunnen na laten kijken of hij geen steekje los heb in ze hoofd maar denk eerst zelf na voor dat je meteen de hond beschuldigd
pascha7 schreef:laat die hond dan wel gewoon snachts los over het terrein is wel zo eerlijk voor de hond dat je hem dan overdag opsluit oke maar laat hem ook even lekker rennen met andere honden ofzo of even een half uurtje los in de bak dat hij ook ze benen kan strekken anders ben je je hond ook over een half jaar kwijt want dan wordt hij ook gek aan die ketting zonder aandacht
wees ook eerlijk tegenover de hondenwereld niet elke hond is slecht hoor