Kijk wat de ALDI in duitsland te bieden heeft

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Riëtte

Re: Kijk wat de ALDI in duitsland te bieden heeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:23

Channie23 schreef:
:( Grrrr. Ik ben d e16e naar de Aldi geweest ( bij nieuweschans de grens over). Ik was er om 1 uur en alles was toen al op!! Bloos!

Volgende keer nog eerder gaan!

Wij zijn een dag later gegaan en bij Weener en Bunde hadden ze nog van alles liggen. Weet niet wat jij precies zocht natuurlijk....

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:29

Alina schreef:
Wat dat uitlubberen betreft, dat meisje paste de broek prima, de kwaliteit van de stof is gewoon om van te janken, hetzelfde geldt voor de kwaliteit van de handschoenen. De caps zijn zo slecht dat ik ze niet op mijn hoofd zou willen zetten... Laten we het erop houden dat ik blij ben dat ik een andere kwaliteit gewend ben. Dit zijn gewoon spullen die je kunt vergelijken met de kwaliteit van zadels van zadelmarkt...

De broek heb ik in handen gehad (niet voor mezelf), ik hou sowieso niet van die katoenen broeken. Doe ik verder geen uitspraken over.
De handschoenen heb ik gepast, en vond ik prima zitten, weet natuurlijk niet hoe ze blijven met rijden.
De cap heb ik gekocht, en ik ben zeer te spreken over de pasvorm. Ik ben een fietshelm gewend en die staat ook zo bovenop je hoofd. Vanwege de zwangerschap heb ik er nog niet mee gereden, maar de zwaai-test (cap op en flink met je hoofd heen en weer raggen) heeft ie prima doorstaan.

Natuurlijk vind ik het prima dat je jou mening uitspreekt, maar om nou meteen te vergelijken met zadelmarkt (vind ik overigens ook niet zo'n probleem, heb een westernzadel bij de zadelmarkt gekocht en die bevalt mij prima!).....

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 09:25

Ik ben gisteren nog naar de Aldi in Neuenhaus geweest en een deken gekocht die zeer goed op mijn paard ligt.
Bij deze Aldi lag de bak met dekens nog erg vol, net als de bakken met rijbroeken, t-shirts, halsters en laarzen. De rijhandschoenen en cappen waren al een stuk minder aanwezig Haha!

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 17:28

Ik ben er vandaag ook geweest. Heb een nieuwe rijbroek, en handschoenen.
Vond de kwaliteit van de kinderrijbroeken minder, maar de damesmaten zijn, volgens mij, erg goed.

Heeft iemand trouwens de laarzen gekocht? Hoe bevallen ze?
De voering zag er erg stevig uit, en ze zagen er verder ook netjes uit...

En weet iemand misschien of de aanbieding na woensdag ook nog loopt?
Of krijgen ze woensdagmiddag nieuwe spullen? (Andedrs ga ik woensdagavond nog Lachen ) Er waren namelijk nog behoorlijk wat spullen, en ik wil er nog even over nadenken Lachen
Zullen ze alles al weg doen, als er een nieuwe aanbieding komt?

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 17:39

Wat jammer nou dat duitsland hier niet om de hoek is......

Misschiend dat ze het ooit ook nog eens in nederland gaan doen, maar geef het weinig kans Bloos

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 17:54

ZeFaNa schreef:
Wat jammer nou dat duitsland hier niet om de hoek is......

Misschiend dat ze het ooit ook nog eens in nederland gaan doen, maar geef het weinig kans Bloos

inderdaad Verdrietig
Mijn vader en broer gaan iedere zaterdag naar de Aldi hier in Made, maar daar zal zo'n actie wel nooit komen.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:36

damn, laat dit ook eens in nederland komen a.u.b.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:40

Serendipity1 schreef:
En weet iemand misschien of de aanbieding na woensdag ook nog loopt?
Of krijgen ze woensdagmiddag nieuwe spullen? (Andedrs ga ik woensdagavond nog Lachen ) Er waren namelijk nog behoorlijk wat spullen, en ik wil er nog even over nadenken Lachen
Zullen ze alles al weg doen, als er een nieuwe aanbieding komt?

Ja. Woensdagavond gaan kun je echt vergeten, dan is alles weg.

nella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:40

Kan iemand me vertellen wat voor soort rijbroeken de Aldi heeft?.. Bij de Tchibo hebben ze er namelijk met kunstleren zitvlak Haha! , heeft iemand hier toevallig ervaring mee??

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:41

Aldi is ook kunstleer.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:46

@Cynthy: Zolang er spul is blijft eht in de winkel (tenminste met andere spullen altijd wel)
Bij de dames maten hebben ze ook broeken met steekzakken, die vallen net iets anders, de kindermaten zijn ialleen zonder (tenminste heb niets gevonden met steekzakken Haha! )
Of dan de kwaliteit gelijk anders is... ik vind de broeken (kinderbroeken) ruim vallen.

@Nella: geen ervaring met de tschibo broeken de Aldibroeken hebben een kunstlerenzitvlak tot over de knie en de mensen die ze hebben en die ik ken zijn er zeer tevreden mee

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:49

de dekens zijn van "trui"fleece maar wel fijn op zich ik heb de rijbroek gekocht.. en de cap .. geen geld en fantastisch

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:49

ze staan nu niet meer op de site, maar zal toch wel ff tegen pap zeggen dat ie de aldi waar wij boodschappen doen in de gaten moet houden.. oliebol wrom wist ik da niet eerder, ben vande week nog aan de grens geweest Boos!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:51

Alane, hier toch echt niet... Ik ben vaak zat (vorige week nog) op zaterdag wat wezen halen, badmat bijvoorbeeld, laatste aankoop. Stonden nog 2 rekken van. Maandagochtend was alles weg.

Hier sturen ze alles terug wat niet verkocht is, al jaren.

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:57

Alane schreef:
@Cynthy: Zolang er spul is blijft eht in de winkel (tenminste met andere spullen altijd wel)
Bij de dames maten hebben ze ook broeken met steekzakken, die vallen net iets anders, de kindermaten zijn ialleen zonder (tenminste heb niets gevonden met steekzakken Haha! )
Of dan de kwaliteit gelijk anders is... ik vind de broeken (kinderbroeken) ruim vallen.

@Nella: geen ervaring met de tschibo broeken de Aldibroeken hebben een kunstlerenzitvlak tot over de knie en de mensen die ze hebben en die ik ken zijn er zeer tevreden mee

ik ben ook zeer tevreden over die broek met leer kunstvlak maar wel ruimvallend maar dat is gfoed voor me ego hehe

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:28

Sylvia schreef:
Alane, hier toch echt niet... Ik ben vaak zat (vorige week nog) op zaterdag wat wezen halen, badmat bijvoorbeeld, laatste aankoop. Stonden nog 2 rekken van. Maandagochtend was alles weg.

2 weken terug hadden ze bijv. kinderwindjacks en die liggen hier nog in de schappen, en badmatten idem. En dan niet bij 1 filiaal maar we hebben hier meerdere filialen (weet er zo al 3 ) Mijn schoonmoeder gokt wel eens op een afprijzing (als het er 3 weken ligt wordt het afgeprijsd)

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:32

Alane schreef:
Sylvia schreef:

2 weken terug hadden ze bijv. kinderwindjacks en die liggen hier nog in de schappen, en badmatten idem. En dan niet bij 1 filiaal maar we hebben hier meerdere filialen (weet er zo al 3 ) Mijn schoonmoeder gokt wel eens op een afprijzing (als het er 3 weken ligt wordt het afgeprijsd)

Dan gok ik hier maar op.
Jij gaat immers naar dezelfde als mij Clown
En anders, tjah, heb ik pech.
Er waren volgens mij ook 2 soorten damesrijbroeken. Met dubbele haak, en met 1 haak. Weet iemand verder het verschil?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:36

geen verschil in kwaliteit volgens een kennis maar in het model = 1 heeft steekzakken en andere niet.

In de Glane de grens over, door rijden tot het eind, dan rechts, op de volgende rotonde weer rechts zit ook een grote Aldi (net naast Lidl) hadden ook nog genoeg. (is wel een kortere weg maar die kan ik niet uitleggen omdat ze daar aan het bouwen/verbouwen zijn Haha! Clown )

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 17:24

Ik ben er vanmiddag rond 13.00-13.30 geweest, er was nog heel veel...

Obvious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:50

Eey peepz, ff vraagje heeft het nog zin om morgen naar aldi te rijden voor mij? Of zou alles al op en weg zijn.. en tot hoelata zijn ze moregn open? Want meot eerst werken kan iemand me even helpen?

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 21:37

Letta schreef:
Eey peepz, ff vraagje heeft het nog zin om morgen naar aldi te rijden voor mij? Of zou alles al op en weg zijn.. en tot hoelata zijn ze moregn open? Want meot eerst werken kan iemand me even helpen?

Welke aldi?
Ik w eet het niet, woensdagmiddag lag aller er nog. Het is het proberen waard, maar ik kan je het niet garanderen. Ligt er ook een beetje aan waar je weg komt. Als het een uur heen en terug is, zou ik het niet doen...

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 09:32

ben woensdag bij de Aldi geweest en heb twee rijbroeken gehaald en een deken.. En er was echt nog genoeg van alles

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:33

Jee wat goed zeg dat ze daar zoveel goedkope paardenspullen hebben Ja
Jammer dat dat in nederland nog niet is. Voor mij is duitsland opzich niet ver rijden maar dan moeten ze natuurlijk nog wel spullen in mijn maat hebben en dat risico durf ik nou net weer niet te nemen om daarvoor naar duitsland te rijden.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:58

De Lidl heeft komende week geloof ik ook paardenspullen in de aanbieding!!
Het staat niet op de site (www.lidl.nl) maar wél in het krantje wat ik vandaag meenam.
Even voor de duidelijkheid, het gaat hier dus om de Lidl in NL, en niet in Duitsland.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 19:07

vanaf volgende week vrijdag. Haha!