Voorplaat Paard & Sport

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

Re: Voorplaat Paard & Sport

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 14:10

vloeibaar uit een flesje? Clown

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 23:48

*krijgt een ingeving*

Als we nou boter op zo'n spoorplek smeren dan glijdt dat spoor misschien wat makkelijker ..

Boter op je hoofd is op zich niet zo'n ramp maar je haar wordt er zo vet van Haha!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 10:36

hmmm das geen gek idee Knipoog

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 10:51

Nimmedor schreef:
jezus typisch bokt!!
laten we nu allemaal weer volwassen gaan doen, zo'n ophef over een sporenplekje!
Grow up!!!

Als jij nou eens eerst leert hoe je de naam van de Hengst van de Eeuw schrijft Knipoog

Ik heb ook gehoord van iemand die op de eerste rijzat (buurvrouw van Missouri?? Haha! ) dat het in de barrage veel erger was. Maar los daarvan vind ik het wel vreemd dat de Paard en Sport dit zo groot op de voorkant zeg, juist omdat ze ook het goede voorbeeld moeten geven. Al jaren lang zullen ze echt geen ruiter te paard zonder cap in het blaadje zetten, en terecht ook. Bijna elk nummer staan er weer vandie tuchtzaken in met de meest vreselijke overtredingen van basisruitertjes, nou, dan is zo'n cover gewoon niet handig.

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 12:45

Gail........

daar zit wat in ja ...

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 15:29

inderdaad denk nou ook niet echt dat wout jan staat te juichen met zijn foto zo op de voorplaat

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 15:37

Gail schreef:
Nimmedor schreef:
jezus typisch bokt!!
laten we nu allemaal weer volwassen gaan doen, zo'n ophef over een sporenplekje!
Grow up!!!

Als jij nou eens eerst leert hoe je de naam van de Hengst van de Eeuw schrijft Knipoog

Ik heb ook gehoord van iemand die op de eerste rijzat (buurvrouw van Missouri?? Haha! ) dat het in de barrage veel erger was. Maar los daarvan vind ik het wel vreemd dat de Paard en Sport dit zo groot op de voorkant zeg, juist omdat ze ook het goede voorbeeld moeten geven. Al jaren lang zullen ze echt geen ruiter te paard zonder cap in het blaadje zetten, en terecht ook. Bijna elk nummer staan er weer vandie tuchtzaken in met de meest vreselijke overtredingen van basisruitertjes, nou, dan is zo'n cover gewoon niet handig.

Ik weet heus wel dat nimmerdor met een R is, maar die naam was al bezet, dus vandaar, en iedereen weet wel wie ik bedoel.
Hoezo bevooroordeeld

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 15:58

ligt het nou aan mij of ben ik gewoon blind...
Bij mij op de voorplaat zie je heeeeeeel iets een klein wazig rood streepje... echt maar heel wazig..
ik zag het wel.. maar maakte me er eigenlijk niet zo druk om Tong uitsteken

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 16:10

Nou Pasha ik jou geval zou ik toch wel even langs de pearl gfaan want op mijn voorplat is het vrij opvallend.

Ik zag ht wel direct , moest wel even nog een keer kijken en hoe meer ik kijk hoe groter dat gat word Haha!

Dus ik kijk nu zo ongeveer dwars door Sir Corland heen Nagelbijten / Gniffelen

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:29

Overdrijven is een vak Knipoog

Maar ik zal niet ontkennen dat er niet meer geburd dan dat men weet, in de ring en met losrijden.......... Knipoog

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:31

he riant

wist niet dat die boter als bijwerking rontgen ogen had ?!? Clown Knipoog

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:33

JA ja alleen als het echte roomboter is hoor ...

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:35

hmm moet ik toch ook maar is aan de echte roomboter Pling

kan interresante dingen opleveren Bloos

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:42

Eerlijk gezegd viel het me in eerste instantie niet op, want ik kijk nooit naar de voorkant, meer naar de inhoud. Haha!

Maar ik heb het gezien, er is een wond idd, maar om nou te zeggen dat er een gat in zit is wat overdreven.

Zoals eerder gezegd in dit topic kan het best zijn dat de schimmel in kwestie een dunne huid heeft.

wezentjeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 21:15

denk niet dat zo'n toppaarden veel weiland zien hoor.. de kans dat ze zich verwonden is té groot..

sporen moeten als hulpmiddel dienen.. en om een schuurplek te krijgen mag je al hard doordrukken (en meestal niet 1x) .. tja.. "die ruiter weet wat hij doet" ,ik denk als hij onder stress staat en absoluut wil winnen hij wel wat harder zal drukken met zn sporen om een goed resultaat te bekomen..

nuja zeker voor zo'n magazine vind ik dat ze wel een paardvriendelijkere foto mochten kiezen..

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 21:31

wezentjeu schreef:
denk niet dat zo'n toppaarden veel weiland zien hoor.. de kans dat ze zich verwonden is té groot..

sporen moeten als hulpmiddel dienen.. en om een schuurplek te krijgen mag je al hard doordrukken (en meestal niet 1x) .. tja.. "die ruiter weet wat hij doet" ,ik denk als hij onder stress staat en absoluut wil winnen hij wel wat harder zal drukken met zn sporen om een goed resultaat te bekomen..

nuja zeker voor zo'n magazine vind ik dat ze wel een paardvriendelijkere foto mochten kiezen..

Niet alleen in de ring................. thuis zal er mss anders omgegaan zijn met de sporen Knipoog

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 22:32

Sjuimpje schreef:
Voor de mensen die het niet erg vinden:
Hoe zouden jullie het vinden als je eigen paard zo zou staan?
Vind je het dan ook normaal?

Inderdaad,
En als je zo als amateur op een wedstrijd verschijnt, heb je nog kans op uitbellen, geldstraf en onvoorwaardelijk. Dat vind ik nog het meest erge, dat als dit een foto zou zijn bij HAW van een bokker, deze helemaal afgebrand zou worden, maar nee, deze meneer is blijkbaar heilig... . Dat steekt (naar woord Knipoog) mij nog het meeste in deze kwestie.

Nick_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 22:53

Veel paarden hebben deze plekjes.
Veel ruiters doen ook dingen die niet mogen.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:02

bij mij op stal worden paarden ook wel eens hard in elkaar gebeukt! eerst vond ik het zielig , maar ik begrijp gewoon dat die hengsten anders een loopje met je nemen!! en dat is niet de bedoeling!!

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:08

Soraya92 schreef:
bij mij op stal worden paarden ook wel eens hard in elkaar gebeukt! eerst vond ik het zielig , maar ik begrijp gewoon dat die hengsten anders een loopje met je nemen!! en dat is niet de bedoeling!!

haai arlette!

maar ik vind het niet interresant , en ook niet storend en al helemaal niet om een hele discussie over te houden!!

Nick_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:13

Soraya92 schreef:

Hengsten...........
Ze zijn af en toe lastig, aanpak hebben ze nodig.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:54

Nick_C schreef:
Soraya92 schreef:

Hengsten...........
Ze zijn af en toe lastig, aanpak hebben ze nodig.

idd! anders lopen ze met je weg Knipoog ...jij bent toch niet Nick Cia Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 23:34

Denk als hij echt vervelend was geweest en om die reden een keer en plekje heeft omdat hij echt ff op zijn plek gezet moet worden, het toch anders is als eerste woren met zulke plekken.

Ik vind het eng dat zovelen dit goedkeuren.
Vind het een enge mentaliteit.
En ik weet echt wel dat je sommige paarden eens flink aan moet pakken, ben daar ook niet tegen.
Maar meestal scoor je dan geen eerste plek, maar ben je blij rond te zijn.

roxanna_z

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:53

idd sommige hengsten hebben echt aanpak nodig!
en ja dat is nick cia..... Cool

Anders_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 17:16

Ik zie geen foto. Maar niet best dat je zo op de voor pagina bent