Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nimmedor schreef:jezus typisch bokt!!
laten we nu allemaal weer volwassen gaan doen, zo'n ophef over een sporenplekje!
Grow up!!!
Gail schreef:Nimmedor schreef:jezus typisch bokt!!
laten we nu allemaal weer volwassen gaan doen, zo'n ophef over een sporenplekje!
Grow up!!!
Als jij nou eens eerst leert hoe je de naam van de Hengst van de Eeuw schrijft![]()
Ik heb ook gehoord van iemand die op de eerste rijzat (buurvrouw van Missouri??) dat het in de barrage veel erger was. Maar los daarvan vind ik het wel vreemd dat de Paard en Sport dit zo groot op de voorkant zeg, juist omdat ze ook het goede voorbeeld moeten geven. Al jaren lang zullen ze echt geen ruiter te paard zonder cap in het blaadje zetten, en terecht ook. Bijna elk nummer staan er weer vandie tuchtzaken in met de meest vreselijke overtredingen van basisruitertjes, nou, dan is zo'n cover gewoon niet handig.
wezentjeu schreef:denk niet dat zo'n toppaarden veel weiland zien hoor.. de kans dat ze zich verwonden is té groot..
sporen moeten als hulpmiddel dienen.. en om een schuurplek te krijgen mag je al hard doordrukken (en meestal niet 1x) .. tja.. "die ruiter weet wat hij doet" ,ik denk als hij onder stress staat en absoluut wil winnen hij wel wat harder zal drukken met zn sporen om een goed resultaat te bekomen..
nuja zeker voor zo'n magazine vind ik dat ze wel een paardvriendelijkere foto mochten kiezen..
Sjuimpje schreef:Voor de mensen die het niet erg vinden:
Hoe zouden jullie het vinden als je eigen paard zo zou staan?
Vind je het dan ook normaal?
Soraya92 schreef:bij mij op stal worden paarden ook wel eens hard in elkaar gebeukt! eerst vond ik het zielig , maar ik begrijp gewoon dat die hengsten anders een loopje met je nemen!! en dat is niet de bedoeling!!
Soraya92 schreef:bij mij op stal worden paarden ook wel eens hard in elkaar gebeukt! eerst vond ik het zielig , maar ik begrijp gewoon dat die hengsten anders een loopje met je nemen!! en dat is niet de bedoeling!!
Nick_C schreef:Soraya92 schreef:bij mij op stal worden paarden ook wel eens hard in elkaar gebeukt! eerst vond ik het zielig , maar ik begrijp gewoon dat die hengsten anders een loopje met je nemen!! en dat is niet de bedoeling!!
Hengsten...........
Ze zijn af en toe lastig, aanpak hebben ze nodig.