Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

luusje schreef:geef zelf les
Kom maar op dan met de technische verklaring waarom deze beugels een betere beenligging gevenCitaat:Deze beugels geven echt wel een betere beenligging
Ann schreef:Dus je hebt speciaal een account geopend hier op Bokt omdat je zo enthousiast bent over deze beugels? Het merendeel van je berichten gaat er over
runningkawa schreef:nog een nieuw account, joepie
En juist omdat je met je kuiten rijd, ligt je beugel vlak langs de paardenbuik.
Heb je dan korte pootjes, of een groot paard, dan heb je de zijkant van de beugel tegen zijn buik.
Normaal is dat vlak,m aar met deze beugel niet, dus heb je een spoor effect.
espace schreef:runningkawa schreef:nog een nieuw account, joepie
En juist omdat je met je kuiten rijd, ligt je beugel vlak langs de paardenbuik.
Heb je dan korte pootjes, of een groot paard, dan heb je de zijkant van de beugel tegen zijn buik.
Normaal is dat vlak,m aar met deze beugel niet, dus heb je een spoor effect.
runningkawa schreef:haha idd
De site zelf is trouwens net zo informatieloos
Toeval?
espace schreef:runningkawa schreef:haha idd
De site zelf is trouwens net zo informatieloos
Toeval?
Doe dan niet zo truttig!! Een paard heeft benen en een mens ook. Ga je toch nie zeggen " korte pootjes".
doei
Sugarmiss schreef:Maar ze rijdt lekker en veilig met haar nieuwe beugels, al weet ze niet waarom
Nou dan hopen we maar dat Luusje nog eens langskomt

}>
, of zouden alleen getuigenissen uit 'eigen ervaring' tellen ??
Sugarmiss schreef:Zou dat het zijn. Wow, weet ik eindelijk waarom ik zo lekker rijd op mijn Ortho-Flex zadel
Sjonniej schreef:RK en SM; Als jullie eens goed naar de prijs kijken, dan zie je meteen waarom je beenligging verbeterd. Als je twee van deze beugels koopt heeft de prijs 5 cijfers, bij 'gewone' beugels maar 4 cijfers en dat is het verschil. Dat eene cijfer zorgt ervoor dat je been meteen goed gaat liggen
germie schreef:En al zouden ze het wel zien dat zou het geen invloed op de uitslag mogen hebben.Het is alleen jammer dat een jury van zo'n afstand niet ziet of jij nu met een goedkope of een dure uitrusting aan komt zetten.
Sugarmiss schreef:Ook welkom op Bokt![]()
Heb jij ook een betere beenligging met deze beugels. Misschien kun jij uitleggen hoe dat komt ??