Schreeuwende instructies??? Wat vinden jullie???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kadans16

Re: Schreeuwende instructies??? Wat vinden jullie???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 17:57

Clown Nou mijn lessen hebben af en toe ook meer weg van een militair strafkamp dan paardrijden maar bij mij werkt het wel.Ik heb weleens het commentaar gehad van iemand die in de tuin stond van een huis langs de stal dat ze naar me toekwam en vroeg ''meisje heb je het overleefd'' ?? Ik nog heel verontwaardigt ''wat bedoelt u''?? Haha!
''Ja dat geschreeuw''............''Oow haha ik had les Clown ''
Maar het grappige is dat het niet persoonlijk is bedoeld, als ik klaar ben met rijden dan zijn we de grootste vrienden, en hebbe we lol.
En ach als het af en toe een keer zo hard er aan toe gaat is echt niet erg hoor.Ik ben af en toe ook veels te fanatiek dus mij mag je af en toe best afkraken, daar ga ik alleen maar harder van werken.
(in de les dan he Knipoog )
Als ik het goed doe dan krijg ik het ook honderd keer te horen, duidelijke taal of niet?

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 14:47

Ik vind het helemaal nix, schreeuwende instructie.
Mijn instructrice is rustig en legt het kalm en makkelijk uit.
Als ik moet luisteren naar iemand die schreeuwt, word ik alleen maar zenuwachtig.

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 15:34

Douni schreef:
Ik vind het helemaal nix, schreeuwende instructie.
Mijn instructrice is rustig en legt het kalm en makkelijk uit.
Als ik moet luisteren naar iemand die schreeuwt, word ik alleen maar zenuwachtig.

Ja ben ik het helemaal mee eens Ja

Bij ons op de manege is ook zo'n vrouwtje die les krijgt van een schreeuwende instructrice Knipoog Het is erg irritant als je daarbij in de bak rijdt.. Vorige keer was zij aan het lesgeven en kon ik Marlies niet eens verstaan, die naast me reed!

Als mijn instructeur praat.. Zegt hij het altijd normaal.. En als ik het niet versta dan vraag ik netjes of hij het even wil herhalen Clown

In mijn proef schreeuwt mijn moeder wel altijd, maar dat vind ik niet erg, want dan ben ik zo geconcentreerd bezig dat ik haar wel eens niet versta Haha!