Het zit niet mee :(

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 00:40

ben benieuwd naar jullie actieplan.. OK dan! ..doe graag een bijdrage tot helpen van Blackie, het beestje heeft de nare kant van de mensen al goed leren kennen Boos! ... dankzij Sunshine en Griebels en de rest gelukkig ok de goede kant . Het paardje verdient vanaf nu alleen maar goede dingen dus ik kijk uit naar de berichten van morgen *LOL*

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 09:23

Idd ik ben ook heel erg benieuwd naar het plan! Misschien kan ik jullie helpen ook! *LOL*

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 10:08

Ik hoorde net dat Blacky staat te trillen en te zweten in de wei. Ik heb gezegt dat ze aan de DA moeten vragen wat dat is en wat ze ertegen kunnen doen. Ook zouden ze proberen de eigenaar te pakken te krijgen om te vragen of ik Blacky in Sabiha's stal mag zetten. Sabiha staat toch nog wel een paar dagen in de kliniek en die stal betaal ik toch dus maakt het denk ik niet uit als ik daar even een ander paardje in zet.
Ik hoor zo meer...

Het plan is:
Om Blacky uiteindelijk toch te kunnen kopen zodat hij in elk geval een betere eigenaar heeft, en ook een eigenaar (Sunshine) die er alles voor doet om hem er weer bovenop te helpen. De eventuele bijdrage is dan voor de koop van Blacky en de behandeling etc... We hopen alleen dat de eigenaar dat dan ook wil. Voorlopig vragen we nog niets over de verkoop van Blacky aangezien hij nu ook wil dat Blacky behandeld wordt. Hij heeft echter geen benul van de kosten die gaan komen. Wrs gaat hij als hij dat gehoord heeft toch kiezen voor afmaken, en dan willen wij in actie komen. Nu nog even niet, want zolang Blacky van hem is, betaald hij ook de kosten van bijv de foto's en wat hij nog meer laat doen. Dat scheelt ons weer in de kosten.
Ik weet niet of er mensen zijn die daar iets voor willen doneren, maar vragen kan altijd natuurlijk.

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 13:05

veel sterkte sunshine!! wat een naar verhaal tjonge! Scheve mond

hoop dat jullie actieplan gaat werken!!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 15:53

Ik ben vanmorgen nog bij Blacky geweest, hij stond weer heel erg te trillen hij had ook gezweet...
Ik vroeg aan mijn moeder of ze Griebels wilde bellen omdat ik zelf naar school moest, gelukkig deed ze dat ook!

Daarna heeft mijn moeder geloof ik de eigenaar zijn stiefdochter opgebelt, ze vond het zo erg!
Vanmiddag haalt ze Blacky op en gaat op stal! Tenminste dat was haar bedoeling, ze wist wel dat de eigenaar wel kwaad zou worden maar daar gaf ze ff niks om.
Blacky komt dan testaan waar haar paard ook staat. Ik hoop natuurlijk dat dit allemaal doorgaat maar mijn moeder is nog niet thuis dus kan nog niks vragen.

En idd wat griebels zegt, de eigenaar kan altijd nog voor het inslapen kiezen....
Ik hoop dat hij Blacky dan aan ons wil verkopen!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 16:09

Nou mijn moeder komt net thuis, Blacky staat eindelijk in zijn stalletje! Hij was schijnbaar zo blij om tussen de andere paarden testaan! Lachen
Ik mag er elk moment van de dag heen gelukkig!
Ik ga er zo even heen en misschien maak ik foto's! Ben nu zo blij voor black!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:14

gelukkig maar zeg ! echt super!
waar hij staat, dat is van een meisje wat bij jullie op school stage heeft gelopen, van haar+dr ouders is die stal
mn moeder was dr stagebegeleidster Knipoog

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:36

Fijn dat Blacky zo blij is om weer bij de andere paarden te staan.
Zoals ik het lees, lijkt het of hij nu minder pijn heeft.
Hoe is het met het trillen verder?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:58

ahh lief man..
ik hoop dat die samen met de andere paarden (want die zullen hem misschien ook een heel stuk opknappen) een heel stuk opknapt.. en ik lees morgen weer meer he Haha!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 17:49

Nou ik ben net daar geweest!
Hij staat daar heel leuk en goed! Je ziet hem echt opbloeien. Hij staat in een hele ruime stal, lekker warm en droog (een van de belangrijkste dingen Lachen ).
Ik zal de foto's in een apart topic zetten omdat het hier niet mag....

Nathalietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 17:51

heel fijn voor blacky!
hij zal het zo vast beter naar z'n zin hebben met wat andere paardjes om 'm heen Lachen

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 17:59

[ITP] Foto's van Blacky in zijn stalletje!
Daar staan de foto's in!

Nathalietjuh: Dat zeker! Lachen ben blij dat hij daar nu staat!

Marsje: hij staat nu lekker binnen dus hij trilt nu gelukkig niet meer! Hij heeft nog wel pijn maar daar word hopelijk zo snel mogelijk iets aan gedaan!

lady54

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:25

aangezien ik blacky mee ben gaan halen en op stal ben mee gaan zetten zal ik ff het hele verhaal vertellen.

sochtends zijn mijn moeder en sunshine richting blacky gegaan en toen ze terugkwamen zij mijn moeder dat het precies weer zo was als de dagen voor de prik (pijnstiller) die hij had gehad.
we hebben toen eerst griebels gebeld , en daarna zouden we de eigenaar bellen , maar aangezien we dat nummer niet konden vinden (van zijn werk) hebben we zijn dochter opgebeld.
meiske wist nergens van af, maar ging gelijk blacky van die wei afhalen want dit kon zo niet langer.
na het lessen ging de telefoon en vertelde ze me dat ze nu richting blacky gingen met de trailer en zijn we hem gaan halen.
samen met ons mam en zijn dochter heb ik blacky op de trailer geladen en zijn we richting stal gereden.

daar aangekomen kon hij gelijk in een warme stal, en een dekentje op.
nog even staan napraten e.d. en zijn we gegaan.
zoals je kon lezen zijn we om 5 uur ook nog even langs geweest en fotos gemaakt

liefs kelsey

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 11:31

ooh dit is wel heel fijn voor blacky!!
hij staat nu in ieder geval lekker warm en droog!!
hopen dat ie snel weer opknapt!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 11:59

Ik heb nog niks gehoort van de eigenaar over de foto's ..... Scheve mond
Ik ga er zo heen dus ben eigelijk wel benieuwd of hij er nog staat.

K zal straks meer plaatsen!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:11

echt fijn dat ie nu in z'n stalletje staat!
en ik vind het wel een goed idee griebels, zou echt geweldig zijn als blacky een andere eigenaar zou krijgen..

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 13:32

We hebben net zijn stiefdochter weer opgebelt, Dinsdag om 4 uur worden er foto's gemaakt!
Dus nou moet ik de eigenaar nog opbellen of ik mee mag.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 16:05

super zeg! denk dat de foto's wel gewoon door harm worden gemaakt, dat is echt zo'n fijne DA

maar ik neem aan dat de eigenaar inmiddels wel weet waar blacky staat, en dat hij er dus wel ff mag blijven staan van hem, anders had zn stiefdochter het al wel geweten als blacky weer terug moest!

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 16:57

Wat geweldig dat ie nu op stal staat. Fijn dat de dochter van de eigenaar zo snel reageerde en een goede keus heeft gemaakt. Wie weet heeft zij nog een goede invloed op de eigenaar en zal ie nu niet zo snel de fout weer ingaan!!

Super sunshine, griebel en lady!!!!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 19:38

Ik hoop ook dat de dochter meer invloed heeft op de eigenaar. Zij kan er zo wie zo ook meer tegen zeggen als bijv Sunshine... Die heeft het risico dat ze Blacky niet meer mag zien als ze iets verkeerds zou zeggen, en dat is dus niet de bedoeling he Knipoog

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 19:55

Zij kan iig meer zeggen als mij.... maar de eigenaar was gelukkig toch niet zo heel erg boos! Lachen
Hij liep net wel weer heel erg moeilijk, hij tilde zijn benen niet meer op Verdrietig

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 23:21

Net zijn we weer bij Blacky geweest, Griebels en haar vriend kwamen naar ons toe.
Blacky stond weer te zweten en te trillen griebels heeft een soort pasta meegebracht voor het koelen!
Gaan we morgen dus uitproberen.

De eigenaar had mij nog gebelt over Dinsdag. Ik kan gelukkig mee! Lachen

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 13:07

Hoe is het nu met Blacky? Zweet hij nog? Heb je nog gebeld toevallig?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 13:30

De stiefdochter was er vanmorgen ook, ze dacht zelf ook dat er meer aan de hand was dan alleen hoefbevangenheid.
Blacky kwam amper vooruit en zweet nog steeds.
Ik denk dat ze verder ook niet goed wist wat ze moest doen...
Dit hoorde ik net hier thuis want ik kon vanmorgen zelf niet mee...

Ik heb morgenmiddag gelukkig vrij gekregen van de school! OK dan!

Ik ga er zo weer heen om te kijken hoe het met hem is!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 13:43

Ik blijf er ook bij dat als zijn buitenste rand van de hoef er niet was afgehaald dat hij nog gewoon had gestaan. Ik snap echt niet dat de eigenaar zo'n kwakzalver heeft gehaald om zijn pony te bekappen
Ik hoop maar dat Blacky het haalt, en dat de eigenaar er nu alles aan doet om te zorgen dat hij geen pijn meer heeft en krijgt.