gijsenkim schreef:amen!
Heb je de nieuwe bijbel al gekocht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gijsenkim schreef:Ik kan niet bozer worden op een mens met een paard als dat zo iemand oeverloos tegen een paard aan het schreeuwen is...... als IN..... (^@$*@!*^$# K KNOL)(*#)@*&$b IK ZAL JE )("_&%(_& GVD!!! EN ALS JE DAT NOG EEN KEER DOET_"%(U&T# ............... Ik moet dan altijd zoooo zuchten, geef een trap en een brul en ga dan gewoon in alle ontspanning verder met waar je mee bezig was, Het arme dier begrijpt helemaal niks van zo een tirade........
maar zal allemaal nog wel een jaar of twee drie op zich laten wachten. Boktvoorbeelden zullen een leidraad zijn
gijsenkim schreef:Altijd dat eeuwige getrut over NH, Inderdaad als je geen paarden gevoel/ervaring hebt dan kan je daar nog best wel wat aan hebben aan al die boeken, videobanden en carrotsticks........ maar daar moet je niet meer mee aankomen bij mensen die al langer meelopen. Hun hebben het over grondwerk, wij over basisgedrag.... voor ons is het normaal dat een paard zich netjes gedraagd aan de hand zonder dat we ooit een NH boek/band gelezen of gezien hebben. Eindeloze verheerlijking van een eeuwenoude manier in een commercieel jasje gegoten en het gros van de mensen stinken er nog in ook......
Had ik het maar geschreven![]()
![]()
![]()
![]()
Ben trouwens wel bezig met een boek DPB![]()
![]()
maar zal allemaal nog wel een jaar of twee drie op zich laten wachten. Boktvoorbeelden zullen een leidraad zijn
![]()
Gekheid
. Ik heb inderdaad een te sterkte eigen mening........ Gelukkig kan ik, na een derde sigaret, me verplaatsen in een heel stom antwoord van iemand ........ zoals het antwoord wat ik ooit gelezen heb dat je de pony zn hoofd maar met strotouwtjes aan het zadel vast moet binden als hij niet in de krul loopt....
gijsenkim schreef:Is ook moeilijk........... BIJTEN soms![]()
![]()
. Ik heb inderdaad een te sterkte eigen mening........ Gelukkig kan ik, na een derde sigaret, me verplaatsen in een heel stom antwoord van iemand ........ zoals het antwoord wat ik ooit gelezen heb dat je de pony zn hoofd maar met strotouwtjes aan het zadel vast moet binden als hij niet in de krul loopt....
dan moet ik iets creatief zijn en proberen te bedenken HOE iemand daar nou op kan komen. Ik kan wel zeggen FOUT, FOUT , FOUT maar ik moet proberen uit te zoeken waarom iemand zo iets zegt.......... om dan te zeggen FOUT, FOUT FOUT![]()
![]()
![]()
![]()
Het is best heel leuk, maar ook voor mij wel heel verwarrend soms
promptertje schreef:Wat jammer toch weer, altijd dat gehak op NH. Ik heb er een hoop meer lol door gekregen met mijn paard, ik snap niet waarom dat altijd in het belachelijke getrokken moet worden.
promptertje schreef:"Nare commerciele trekje", tsja, Anky-dekjes kosten helemaal niks natuurlijk... De 'reguliere' topruiters hebben ook allemaal hun eigen kledinglijn e.d., ik zie het verschil eigenlijk niet. Kim geeft ook geen gratis lessen, Edward Gal rekent € 295 voor een uurtje les, ik zie niet in waarom Pat Parelli bijvoorbeeld niet aan zijn lessen mag verdienen ?
.