[centraal] Gestolen paarden!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Paradise

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 22:39

manzano schreef:
Ik plaats onderstaande bericht voor een klasgenoot waar het paard is gestolen.

GESTOLEN: 2,5 JARIGE ZWARTE MERRIE

In de nacht van 13 op 14 september jl. is uit een weide in Castenraij (bij Horst, Veld Oostenrijk) een 2,5 jarige merrie gestolen.

Omschrijving:
Merrie, 2,5 jaar oud, dressuurtype, veel front (zware hals);
Kleur: zwart
Hoofd: kol en sneb
Benen: Rechtsvoor witte sok, achteroplopend;
Linksvoor half witte kroonrand;
Rechsachter wit voet binnen oplopend
Stokmaat: +/- 1.68m

Beloning voor tip die leidt tot terugvinden paard. Heeft u iets gezien of weet u waar de merrie momenteel verblijft neem dan contact op.

Ik heb het mobiele nummer, maar uit privacy redenen plaats ik die niet. Is te verkrijgen via PB. Ik ken het paard zelf niet en meer dan dit weet ik ook niet. Volgens mij was ze niet gechipt, maar dat weet ik niet 100% zeker.

Is dit paard al terug gevonden?

Groetjes

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 10:29

Er zijn pas toch weer minipony's gestolen? Vraag me af wanneer dit gaat stoppen..

Pillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 12:44

Sheerza schreef:
Er zijn pas toch weer minipony's gestolen? Vraag me af wanneer dit gaat stoppen..

Ja, dat hoop ik ook.. Huilen

Iriis_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 08:55

Wat erg allemaal!!! veel succes met zoeken!!

Mirakel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 10:57

wtf..!!! je gata tog geen paard stelen..!! veel sterkte meiss.. Haha!
xxxx my

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 22:52

Er is ook een hengstenveulen gestolen uit de weide, weggenomen van de merrie, het is een zilverappel appaloosa minipaardje. Een heel speciale kleur.

Dit is het hengstenveulen Radjah, gestolen in Herdersem, nabij Aalst, België.

Afbeelding

En dit is Anastacia, zij is ook een silverdapple appaloosa, ze kan er nu dus wel al donkerder uitzien, want deze foto is al een tijdje geleden genomen.
Afbeelding

Zij werd samen gestolen met nog een andere merrie.

Dit is MissVegas, zij is dus samen met Anastacia gestolen, in Deinze! België.
Afbeelding

En nog een recentere foto van Anastacia,
Afbeelding
Niet zo duidelijk maar toch, denk eraan silverdapples veranderen van kleur, ze zal donkerder kunnen zijn maar ze heeft stippen op haar billen!

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 14:22

Laureas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 22:15

PRACHTIG NIEUWS!!! Anastacia en MissVegas, de merries zijn terug thuis! Ze werden amper 15 km van hun huis teruggevonden! Meer details later, ik werd zelf nog maar gebeld met dit nieuws maar ben supertevreden! Wat zullen de eigenaars blij zijn!

Het veulentje is nog niet gevonden maar je ziet,...je weet nooit!
Laatst bijgewerkt door Laureas op 25-06-05 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Swieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 22:19

geweldig nieuws dus!! nu het veulen en Swieb en Tess

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 22:25

He dit is SUPER nieuws nou nog jou paarden swieb..

Paradise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 23:10

Geweldig dat de merrie's weer thuis zijn, nu het veulen en de andere paarden nog Lachen

veertjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 11:47

heey

EGT FANTASTISCH!! dat ze zijn terug gevonden!!

nog veel plezier met ze.

-xxx-

JoylOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 21:00

oooooh gaaaaaaaf!!
nu hopen dat de andere paarden ook snel terug komen!

heel veel pelzier ermee!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 17:54

misschien iets voor hier: las net dat er een shet is gevonden in wateringen ( zuidholland') in een weiland. Het diertje is opgehaald door de dierenambulande. Zie ook www.wos.nl onder meer nieuws.

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 21:13

we hebben om hetgeorganiseerd te kunnen houden een forum gemaakt voor vrijwilligers die zich gaan inzetten om gestolen paarden in het algemeen te gaan zoeken.
Willen diegene die mee willen werken en die eigenaar zijn van een gestolen paard(en) zich svp aanmelden op deze site http://quebec.messageboard.nl/8295/index.php zodat we u kunnen helpen u paard(en) terug te vinden.
het kan soms even duren voordat u alle topics kan bekijken want bij sommige topics moet u toestemming van mij krijgen om het te bekijken.

Pillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 12:37

Hoi, wat een geweldig nieuws! Echt goed! Waarneer krijgen we details? *is nuschierig* haha

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 23:39

ik begin nu toch te denken.ik krijg misschien een shet en die wil ik op een weiland zetten maar dit vind ik maar eng worden straks is mijn pony ineens weg.

Pillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 12:10

Je weet maar nooit dus kun je hem 's nachts niet in de stal zetten en overdag in de wei?

nathalieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 13:26

horseranch schreef:
Marye78 schreef:
aangezien het over een aantal arabische paarden gaat krijg ik kippenvel. ik ben al jaren op de hoogte van een mevrouw die handelt in honden en paarden. de laatste tijd zijn vooral herdershonden (voorheen doggen) en arabieren haar doelwit.
Ik ben hier mee bezig omdat ik in het verleden ook 'slachtoffer' van haar ben geweest, hoewel in andere mate.

Misschien dat sommige al eens van haar gehoord hebben (ze is al diverse malen in het nieuws geweest), haar naam is Nathalie Bakker- van de Kamp. echter op internet veranderen haar nick;s regelmatig.
Neem aub een kijkje op deze site, zodat je op de hoogte bent. Hoe meer mensen hoe beter.

http://www.huisdieren-herplaatsing.nl/waarschuwing.htm

Leuk nieuws

:mrgreen:

Ter informatie:

Het koppel Roelof Bakker en Nathalie Van der Kamp, wonende te Meulebeke zijn beiden veroordeeld tot 6 maanden effectieve gevangenisstraf en een zware geldelijke boete van 11.000 euro per persoon, die omgezet zal worden in nog 3 maanden extra effectief, als ze niet betalen.Daarbij moeten ze nog de volledige schadevergoeding betalen, aan de mensen die zich burgerlijke partij hebben gesteld.
Dit allemaal omwille van jarenlange mishandeling en verwaarlozing van dieren + illegale verhandeling van dieren.
--------------------------------------

EINDELIJK GERECHTIGHEID, voor al die arme dieren die ze verwaarloosd hebben !!! :evil: :evil:

Ik ben ook al in contact gekomen met deze mevrouw. Ben de dag voor de honden werden opgehaald op haar boerderij geweest. Ik kreeg van iemand het krantenartikel waarin hun veroordeling stond (als iemand het wil hebben , pb me, ik heb het op pc staan).
Maar deze mevrouw is nog steeds bezig en zit zeker niet in de cel! Ik kwam nog af en toe advertenties tegen van haar! en Overlaatst (vorige week) stuurde ik een mail omdat iemand een advertentie op kapazaa had staan voor een stal te verhuren op boerderij met grote piste in Waregem. Toen ik een mail terugkreeg bleek het in meulebeke te zijn en was het Nathalie Bakker/ Vd kamp. Ik heb niet meer gereageerd

reneefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 11:32

ponylilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 16:12

hoi allemaal
wij zijn de eigenaar van de gestolen pony lilo.
wij hebben veel leuke en mooie reacties gehad van mensen die erg met ons mee leven.
wat ik wel heel erg jammer vind dat is dat er veel pony zijn gestolen en dat alle aandacht naar de tinkers tess en zwieber gaan, kunnen jullie dit niet verdelen onder alle gestolen paarden.het is tenslot voor alle mensen erg dat hun pony zijn gestolen.
met vriendlijke groet eigenaar lilo.

Adri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 21:15

Ik kan je vertelllen dat niet alleen Swieber en Tes gezocht worden, maar alle paardjes, en als je kijkt op www.kempischeregionale.com zul je zien dat alle gestolen paarden er blijven opstaan, zelfs krijg ik regelmatig reakties van mensen die denken een paardje gevonden te hebben. Ook Uw ponie Lilo is in Belgie aan de slachthuizen, politie enz.. doorgemaild. Elk paard verdient om het geluk te krijgen om terug thuis te komen, maar dit is niet altijd het geval. Ik vermoed dat in Uw geval, het mensen zijn die je kent.

ponylilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 21:36

iedereen weet hoeveel lilo voor mijn jongere zusje betekend,dus ik denk dat niemand een jong meisje deze verdriet wil aan doen.
Iedereen weet ook dat de pony's bij ons een mooi leven hebben en dat wij er erg gek mee zijn.( vooral mijn zusje )
Het is ook niet leuk om te zeggen tegen je zusje dat ik via het internet nog niks heb gehoord van onze kleine lilo.of dat wij haar nog niet hebben gevonden.

ponylilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 23:32

Toch wil ik nogmaals iedereen heel erg bedanken die ons hebben geholpen van wie wij dat niet wisten, wij zijn jullie heel erg dankbaar.
en voor de mensen van wie ook een pony is gestolen of uit het oog zijn verloren heel veel sterkte en hou de moet er in.

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 23:44