Chocolade is niet zo goed voor paarden schijnt... Daarnaast is het een vorm van doping.
Bella
Geplaatst: 05-08-03 11:14
hahahha, dan is mijn paardje aan de doping....okej, gaan ze dan ook dopingtesten doen bij wedstrijden?? njah toe maar, weten we iig dat ze 'verslaafd' is. Ohw trouwens....dat laatste beetje McDonalds bananenmilkshake ging er ook errug goed in bij Noor....Tim wou 't niet, Noor wou te veel....Maffe beesten!
Manuella23
Geplaatst: 05-08-03 11:21
*muntjes *paard van mijn vriendin luste bacardi breezer *banaan *ik ken een paard da vlees lust *Bijna al de restjes groente en de rest weet ik nie. *
gladneylover
Geplaatst: 05-08-03 14:24
Mijn pony Gladney eet droge worst, voor de gein een xtje geprobeert en hij is er nu verslaafd aan.... Als ik een emmer met brokken en een stuk droge worst een eindje uit elkaar op de grond leg dan gaat ie eerst na de droge worst.... raar beestje
Cittemee
Geplaatst: 05-08-03 14:42
Ja dit is mischien heel raar maar die van mij is leip van solero shots...
Marije_jiplover
Geplaatst: 06-08-03 10:17
Mijn vader heeft altijd een rolletje Stophoest bij zich, als hij mij gaat brengen en daar zijn de paarden dol op! Verder lust Duvel ook graag schuimpjes en Jip is dol op chips. En meloen lusten ze ook graag, net als komkommer, andijvie, appels, peren, brood, peen, etc. Verder vind Jip cola ook er lekker, hij kan al uit een blikje drinken...
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-08-03 15:00
Connor lust eigenlijk alles waarvan hij denkt dat het eetbaar is, van de standaard groenten en fruit, vooral banaan, sinaasappelen mandarijn vindt ie lekker, en ook spruitjes is en grote favoriet.
Van het niet zo gezonde voedsel en drank, ijsjes alle soorten, drank en vooral bier als rchtgeaarde man, snoepjes hij heeft zelfs eens geprobeert een kaugum van iemand af te pakken dat vond ik geen goed idee.
Verder moet ik hem uit de buurt van sigarettenpeuken houden als hij de kans krijgt jat hij die zelfs uit de hand van iemand, vreselijk.
Ook dingen die niet eetbaar zijn probeert hij toch nog op te eten, hoevenkrabbers stukken uit mijn jas, mobile telefoons en zelfs een tennisbal is niet veilig voor hem de sukkel (levensgevaarlijK).
Hij is zo geobsedeert door eten dat hij altijd zal proberen iets in zijn mond te hebben.
Anya
Geplaatst: 06-08-03 15:07
Lanna heeft het met Mandarijn, shag (jaja ook verslaafd net als connor hierboven). Verder deelt mijn Lan mijn zure matjes verlaving met mij. Vooral de groene vinden we helemaal oke. Lanna krijgt er alleen niet zoveel als ze wel zou willen, want het is echt de pest voor haar tanden.
Georgette
Geplaatst: 06-08-03 15:20
Een manegepony bij ons heeft een keer een slokje warme choco met rum genomen, hahaha, lekker dat ie het vond!
Pellie
Geplaatst: 07-08-03 00:41
ouwe koei!!
gam is dol op Wicky® pakjes drinken... als hij een pakje drinken ziet zie je hem al gretig kijken 'hé die is voor mij zeker?'
king hebben ze vroeger patat en drop te eten gegeven, ik vind dit echt heel erg, king krijgt van mij echt nooit menseneten, nog geen brood of wat dan ook, is veel te slecht voor zn darmen en voor zn maag...
mesastamp
Geplaatst: 07-08-03 15:39
waterijsjes, bloemkool, sinas, pepermunt, en ook de kapitein koek vind ie erg lekker
Aifa
Geplaatst: 07-08-03 16:46
sultana's als ze die ziet grijpt ze ze zo ongeveer uit mn handen