1x met een verhaal geschreven door een "konijn". En met m'n (ex) verzorgpony
erg he?Heel veel met beautiful horses gespeeld (samen met een vriendin).
Paardje spelen op de fiets.
Overal paard willen rijden.
Enz....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

t ergste was denk ik wel op de camping, daar stonden van die traktorbanden in het zand, zo overeind. Hadden we van touw en stukken dik hout (jaja) "beugels" gemaakt zodat we erop konden paardrijden, ook lichtrijden enzow, echt te ernstig
).
En bedacht voor elke pony een verjaardags datum en dan kregen ze paardentaart. Die verjaardag vierden we dan met slingers in de stal en lekkernij voor onszelf (wat zou die manege eigenaar blij met ons zijn geweest
).
Met de foto daarvan stond ik in de penny
En trots dat ik was!
Dat is ze ook nog een tijdje gelukt. Daarna was het feest
Okkie1 schreef:
Toen mijn pony verkocht werd door een handelaar waar ik het rijden had geleerd mocht ik haar nog rijden alsof ze van mij was gratis. Toen hij een klant had vroeg hij of ik haar wilde voorrijden. Omdat ik nog langer van d'r wou genieten heb ik haar met mijn buitenbeen en de zweep helemaal opgefokt. Hij snapte er niks van "Hoe kan dat nou?" "Normaal is ze zo braaf!". Daarna was mijn rijden op haar ook heel snel afgelopen
Wat erg
:D
Ik vergat ze altijd terug te schrijven... Ik had ook altijd mijn muren volgeplakt met paardenposters uit de penny, er was echt geen gaatje muur meer te zien. Nu heb ik nog steeds wel een paardekamer, met allemaal foto's op a4 formaat van mijn liefjes...
Elke verjaardag verwachte ik mijn eigen paard in de schuur staan en mijn verlanglijstje was dan ook: -pony -paard -shetlander -veulen enzo
Ik was gelukkig niet zo erg dat ik met mijn paardrijkleding naar school ging, er was wel een meisje in mijn klas die dat wel deed..
) en als mijn zusje een keer lesgaf wou ik weer omdat ze dat niet kon
.
en bij m'n zusje een hackney (we hadden het alleen op grootte uitgezocht).
.

klinkt allemaal heel herkenbaar.
)
) is toch wel het volgende:
.
). Het was een onwijs lief beestje dus dat ging allemaal perfect, totdat er opeens iemand langs liep. ik schrok me rot, maar cynthia begon gewoon te praten en de naam te roepen van de pony (terwijl ze erop zat, en geen idee had hoe dat beestje heete). gelukkig liep de man gewoon door, en waren we dus niet gepakt.
) stond wel altijd bij het hek te kijken of er iemand aan kwam. En goed ook, want toen we er weer waren, en weer allemaal dingen met de pony aan het doen waren, zag ik in de verte mensen aan komen. Er waren natuurlijk al meer mensen langs geweest, maar het was op een tijdstip dat er eigenlijk geen mensen meer kwamen. Dus toen zijn we snel van de pony gesprongen en snel weggelopen. De mensen waren toen al erg in de buurt, en toen zijn we snel de bosjes in gesprongen, daar hebben we gewacht totdat ze langs ons liepen, en je raad het al ..... het waren inderdaad de eigenaren van de pony. We wisten niet hoe snel we daar weg moesten komen.
Yorghos schreef:Mijn grootste penny aktie heb ik deze week begaan:
Ik heb een welsh A veulentje en een 2 jarige shet gekocht als knuffelpony's.
Ik kreeg nog dezelfde dag een Penny Zomerboek van mijn lesklanten cadeau!
Tomaatje schreef:Ik heb tot 2x toe in de penny gestaan1x met een verhaal geschreven door een "konijn". En met m'n (ex) verzorgpony
erg he?
Heel veel met beautiful horses gespeeld (samen met een vriendin).
Paardje spelen op de fiets.
Overal paard willen rijden.
Enz....
Ook zat ik op de leuning van de zetel bij m'n oma zij had zo'n leuk lang, smal kussentje dat ik er altijd eerst over legde als "zadel" en zij had ook een plastieken buis voor de knikkers waar ik "teugels" van maakte
echt grappig !
(en te bedenken dat er toen een jongen was die ik ontzettend leuk vond hahaha, wat moet die wel niet gedacht hebben ???) JoeyBabe schreef:Toen ik 12-13 was en we op vakantie waren aan zee en een vriendin van me mee ging die ook zot was van paarden speelden we paard op het strand(en te bedenken dat er toen een jongen was die ik ontzettend leuk vond hahaha, wat moet die wel niet gedacht hebben ???)

Ahum ik heb het spel Riding Star (het is wel een kopie, dat is toch al ietsje minder erg toch?
........toch
?). 
En het ziet er zoooooooooo penny uit allemaal
.