gijsenkim schreef:
En Ja Pharagirl als JIJ een hengst zou kopen zou ik idd even gaan steigeren![]()
![]()
![]()
, Niet persoonlijk opvatten
Leuk hoor die eigenwijze mensen.............

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:...ik word te groot voor Phara...
Justy schreef:Heb je het stukje van Cassidy gelezen? Zulke extreme dingen (strot doorgebeten) heb ik nooit gezien maar ik heb wel eens een hengst door het lint zien gaan, en believe me, daar is jouw lastige merrie een watje bij...
Purtje schreef:nou ik denk ten eerste niet dat jij daar over kan oordelen. En ten tweede is het gelukkig niet mijn merrie maar die van iemand anders. En die meriie is echt een gevaarte. Ik zeg probeer der eens richting de wei mee te lopen. Ik zou maar alvast een ambulance bellen want dat ga je niet overleven! DIe merrie is nu 13 jaar en die mensen zijn inmiddels zover dattie in de binnenbak kan worden gereden en dat ze in de longeerbak kan worden gelongeerd. Maar af en toe moet je niet vragen hoe!
kadans16 schreef:Amen, cassidy onze oppervoorstander en betweter![]()
Sjeezus wat kun jij zeiken.
Gefrustreerd of zo?
Alacairion schreef:Ik heb jarenlang een hengst verzorgd, en noooit problemen mee gehad, echt nooit.
nooit getrapt, nooit gesteigerd of wat dan ook.
Hij was hartstikke lief, en ik heb veel van hem geleerd
(ik was toen een jaar of 11/12).....
Nog steeds vind ik dat jullie alles over één kam scheren..
MarijeR schreef:Van die begeleiding heb ik anders ook geen hoge pet op.
Een meisje van 14 adviseren om een hengst en een welsh B te kopen.
Of handelt die persoon toevallig in pony's?
Cassidy schreef:Wat je helaas ook te vaak ziet: lastige merrie, niet te hanteren onder het zadel, niet fijn in omgang, eigenaar kan er verder niets mee: laten we haar dekken, dan heeft ze in ieder geval nog enige nut...
En zo hou je dat lastige character...want 9 van de 10 keer krijgt het veulen het van de moeder mee.
pharagirlke schreef:hij ís al goedgekeurt als dekhengst, dus k moet hem niet ruin laten maken omdat ie toch niet goedgekeurt word
pharagirlke schreef:ik kan er spijtig genoeg niets aan doen dat jullie alleen maar wilde hengsten hebben moeten temmen...