gijsenkim schreef:heb je dit met eigen ogen gezien! maar in het verhaal staat al een zichzelf tegensprekend feit.....
dat de horens afgeveild worden bijvoorbeeld, kijk eens naar de foto.... ik zie gewoon scherpe horens hoor!
Gewatteerde deken??? aan het begin staat zo een foto van een gewatteerde deken....... wedden dat jij m niet op kan tillen in je eentje?
Nogmaals ik ben er geen voorstander van, van het hele stierenvechten niet! Maar dingen beweren die je hebt verkregen van een site die een bevooroordeelde mening heeft en daar dan de zaak op afbranden is een beetje raar. Eerst je erin verdiepen dan een mening vormen
Het zou kunnen dat het voorbeelden waren, wat er allemaal kan gebeuren, en wat er mee gedaan kan worden. Dat het wel gebeurd in de meeste gevallen zeg maar. Ik denk dat iedere cultuur zijn eigen manier heeft om die stieren te martelen. En hoe je het ook draait of keert, het blijft zielig voor de stieren en voor de paarden! En dan kan die wel een deken op hebben, hoe zwaar die deken dan ook mag zijn, paarden raken toch zwaargewond door het aanvallen van de stieren. En de stieren worden ook ernstig mishandeld. Hun vlees en spieren worden met van alles doorboort!