Ik vindt wel dat je lef hebt hoor
Maar als zowel jij,als Tjal er happy mee zijn,is het helemaal goed toch
Ben uiteraard wel benieuwd naar de foto's van als hij helemaal "klaar" is.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Marijn4045 schreef:Zal ik je overhalen????nee hoor, je moet lekker doen wat je zelf wil en dan alleen als j ehet zeker weet. Maar ik weet zeker dat Par er alleen maar plezier van zal hebben als ze niet zo'n kleffe bos mee hoeft te slepen, voor haar hoef je het niet te laten.
De enige goede reden om een paard lange manen te laten heben, is dat je het ZELF mooi vindt! Het heeft geen enkel ander nut dan decoratie!
Ik heb me gelukkig nog nooit druk gemaakt om wat een ander van me zal vinden of wat hoort....
Ik ben juist iedere dag weer aan het kijken of er niet een paar milimeter aan gegroeid is bij de manen van mijn friesje! Toen we Zhanna kochten had ze ong even lange manen als die van jou nu, maar ik blijf vinden dat lang bij een fries mooier staat, dus moeten ze lang. Nu ze aan het groeien zijn vraag ik me wel regelmatig af of het haar zodadelijk mooi gaat staan, lange manen... Maar ach, ik zie nu, ze zijn er zo weer af
Avanti_haf schreef:zonde,je hebt je paard mismaakt

rixke schreef:afgrijselijk gewoon! je moet het idd zelf weten,maar je had een verschrikkelijk mooie fries! denk dat menige friezenfan ,van wie zijn/haar fries korte manen had,zo met je met wilde ruilen!
eewig zonde!