Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus die komen er niet op. En ik help ook nog eens bij de beginnersles, dus al die blagen zijn super trots als ze me een keer mogen helpen
Er is wel een zo'n meisje, en die vind ik toch o zo lief he
Moeder zelf zat paar dagen terug ook voor 't eerst op Mira, groot pennymeisje

nonixjuh schreef::+: LOVE VOS drom doek dat..en ik ben niej zielig orr....jij lekker in de kantine zitten...en ik met vos bezig...vink wel leuk!!!.....maar jammergenoeg kan het niej meer...
( of nie
)

Bij mij op de manege loopt ook zo'n lief meisje rond. Ze is altijd paarden aan het aaien en heeft altijd een handje suikerkontjes in haar zak...
Ze is helemaal dol op Max (mijn haffie) en wil altijd helpen met poetsen en lekker prutsen, zo af en toe uitstappen enzo. Zo heeft ze vanmiddag de hele tijd zitten kijken toen ik Max aan het opjagen was, prachtig vindt ze het !!
Zo is ze ook helemaal gek van het shetje van de manege, Dinky. Altijd lekker poetsen, wandelen, soms ff erop, lekker verwennen !!
Ook altijd helpen bij de manegepaardjes enzo... Ze is pas 9 jaar en rijdt nog maar een jaar of 3, maar ze is echt een paardenmeisje. Ze kan goed met ze omgaan en ze luisteren naar haar, zo'n ukkie !!
Ik vindt het altijd erg leuk om met haar om te gaan en ze mag altijd lekker helpen poetsen enzo. Echt top !! Heerlijk toch, die meisjes....
Ik ben ook altijd in de manege aan het helpen : poetsen, opzadelen, helpen opstappen, helpen afstappen, afzadelen, zadels invetten, voeren, vegen, uitmesten, noem maar op !!
Ik vindt het altijd leuk om te doen en ik ben rustig een hele dag zoet op de manege. En tis nog leerzaam ook !! Ben ik er om 10 uur en om 6 uur weer thuis, en ik verveel me nooit !!