Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
t Ziet er toch niet helemaal uit "zoals het hoort" maar ja wie ben ik/zijn wij om daar iets over te zeggen? Zolang het dier een mooi leven is beschoren heeft 'ie het al beter dan heel veel andere paarden...
Een "normale" shet hoort lekker op d wei te staan.
Dat kan toch geen echt prettig leven zijn lijkt mij. Larish"]
[quote="Kurby schreef:*foto*
Ik weet zeker dat dit de kleinste pony is. Boy heeft een schofthoogte van 42 cm, is 5 jaar en groeit niet meer.
Wat hier word afgebeeld is een paard!

) zijn maar hij heeft nog wel gevoel net als grotere paarden,dat is dat hij niet thuis hoort op de set maar lekker in de wei.
stef schreef:Idd typisch geval van dwerggroei. Ik wordt er niet vrolijk van, en als ik ooit een veulen met dwerggroei zou krijgen is het "gelijk pang" .
Amberto schreef:Ik vind het niet zielig, dat beestje is zo geboren. Ik vind het wel zielig dat er mensen zijn die het zover laten komen... en maar doorfokken en doorfokken... belachelijk! Ik hoop dat hier iets tegen wordt gedaan... Dat hele doorfokgebeuren... BAH!
stef schreef:Idd typisch geval van dwerggroei. Ik wordt er niet vrolijk van, en als ik ooit een veulen met dwerggroei zou krijgen is het "gelijk pang".