Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Het ligt aan mij want ik ben bang en dat weet ze. Als er een andere ruiter opzit doet ze het ook.
Sylleke schreef:Ik snap je helemaal hoor, ik heb hetzelfde.![]()
Ik heb ff één vraagje. Je bent bang als ie gaat lopen, maar waar ben je dan precies bang voor, dat je gaat vallen, of dat je als je valt in de beugels blijft hangen, of wat?
mssn dat ik je dan kan helpen...
karuna schreef:Citaat:Het ligt aan mij want ik ben bang en dat weet ze. Als er een andere ruiter opzit doet ze het ook.
Als het echt alleen aan jou zou liggen zou ze het bij anderen ook niet doen. Maar het hoeft niet specifiek aan het zadel te liggen, misschien knelt er wel een velletje bij de singel waar ze opeens last van krijgt of zo.
Als je bang blijft moet je misschien vorlopig aan de longe rijden en dan stoppen na bv 20 minuten zolang het goed gaat. En proberen niet te lang door te gaan. Ik weet niet hoelang je per keer rijdt??
Zullen we samen weer beginnen palinde
palinde schreef:Ik heb liever een betrouwbaar paard waar ik lekker ontspannen mee kan rijden en die je 100% kan vertrouwen. Net als aron mijn vorige pony en met palinde kan ik da niet
). Als je je knieen in het zadel zet (niet klemmen) dan heb je daar wat meer steun aan, en dan kan je met de rest gewoon veren.
Is wel saai moet ik zeggen hoor! Geef mij de rebellen!