gr. Ziggy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bepaalde opmerkingen die hier worden geplaatst over een ras wat eigenlijk zo veelzijdig is vind ik kant noch wal raken. De opmerkingen dat Fjordenmensen andere rassen zouden afkraken... Laat me niet lachen!!!
Kijk een beetje verder dan je neus lang is zou ik zeggen. Persoonlijk ben ik nog nooit een Fjordenfan tegengekomen die andere rassen afkraakte en in mijn leven ben ik honderden Fjordenmensen tegengekomen (en dat is niet overdreven).
Jullie zijn toch gewoon allemaal gek op jullie Fjorden??? Nou zolang dat het geval is, zou ik me niet te druk maken over wat anderen zeggen/schrijven. Je weet toch zelf wel waar je voor staat!!!
En trouwens Nappie werdt laatst super afgekraakt tijdens de Lipizzaner keuring, door een jurylid van het KWPN, die man wilde graag een KWPNlipizzaner zien!!!!
Slaat ook nergens op! Bleek later dat ie het over een ander paard had, de sukkel
Kom dan niet je mening geven als je er de ballen van weet!! GRRRR

)een paard heeft (of zou willen hebben) als statussymbool ofzo en niet uit liefde ?
van dat soort lui, maarja IRL hebben ze waarschijnlijk ook al geen vrienden, dus moeten we ze maar links laten liggen.
als je fjordenmensen hun fjordentik niet gunt! 

. Daar gaan veel opmerkingen nu ook om. Jij vindt het fjordenras vreselijk. Dat is idd jou mening. Waar veel mensen (Fjordenfans in dit geval) zich druk om maakten (waaronder ik ook) was het feit dat je vertelde dat je Fjorden om te kotsen vond. Dit had volgens velen ook iets minder gemogen denk ik. Jij vindt Fjorden geen leuke paarden maar hou ook een beetje rekening met de mensen die dit ras wel fantastisch vinden. Ik neem aan dat jij het ook niet leuk zou vinden als jou favo ras zo ontzettend de grond in wordt getrapt. Van mij mag je je mening verkondigen maar ik zou een volgende keer toch wat andere bewoordingen gebruiken denk ik, zo voorkom je een hoop gezeik. Thanx

ik bedoel het echt neit verkeerd en het is allemaal nix persoonlijks. 
)Citaat:Op 2001-10-12 18:39, schreef Zep:
Debora, dat vind ik dus net zo'n ongenuanceerde rotopmerking als eerder die van Steef die zonder context zegt dat ie Fjorden om te kotsen vind.
Overigens, dit gaat totáál off topic nu.

Citaat:Op 2001-10-12 18:47, schreef Steef:
Debora, jij kent me niet want ik ben meestal nogal stil maar zeg ook gewoon wat ik denk. En dat ik nix om paarden geef.. waarop baseer je dat?
Citaat:Op 2001-10-12 18:43, schreef Steef:
PS, sonja, over milena heb ik NOOIT wat verkeerds gezegd gewoon omdat me dat een heel leuk paard lijkt!
). Maar waarom Milena wel en bv mijn vz fjordje Shico niet???