Wel sigaretjes en m'n mobiel

Mocht er iets gebeuren bel ik de dierenarts wel en heb ik een sigaretje voor de zenuwen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pervinco schreef:Ymke, ik ken de omgeving bij jullie... Je poedersuikern inderdaad uren rondrijden zonder iemand tegen te komen, maar dat betekend niet dat je in de middle of nowhere zit...
runningkawa schreef:of een zakmes, dat is dicht![]()
![]()
Aha de nieuwe variant, luchtpijp dicht knijpen![]()
![]()
En dat zijn anders de zo diervriendeijke typjes die heel hard gillen als je zegt dat je bij een vervelend paard een keer een tik verkoopt?
Ilindra"]
Waarom niet gewoon wurgen met je blote handen, worden je kleren ook niet vies?
[/quote]
[quote="runningkawa schreef:Aha de nieuwe variant, luchtpijp dicht knijpen![]()
![]()
En dat zijn anders de zo diervriendeijke typjes die heel hard gillen als je zegt dat je bij een vervelend paard een keer een tik verkoopt?
Ilindra"]
[quote="Ilindra"]Waarom niet gewoon wurgen met je blote handen, worden je kleren ook niet vies?
[/quote]
[quote="runningkawa schreef:Aha de nieuwe variant, luchtpijp dicht knijpen![]()
![]()
Elles schreef:Euhhh.... *kuch* Het gaat hier zo langzamerhand ernstig off-topic.![]()
Kunnen we weer terug naar het onderwerp?
ingeo"]
[quote="Feetje schreef:Mijn vader heeft toch ook geen mes in de auto liggen voor het geval dat hij mij moet vermoorden omdat er iets ergs met mij is?