Wel sigaretjes en m'n mobiel

Mocht er iets gebeuren bel ik de dierenarts wel en heb ik een sigaretje voor de zenuwen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pervinco schreef:Ymke, ik ken de omgeving bij jullie... Je poedersuikern inderdaad uren rondrijden zonder iemand tegen te komen, maar dat betekend niet dat je in de middle of nowhere zit...
runningkawa schreef:of een zakmes, dat is dicht![]()
![]()
Aha de nieuwe variant, luchtpijp dicht knijpen![]()
![]()
En dat zijn anders de zo diervriendeijke typjes die heel hard gillen als je zegt dat je bij een vervelend paard een keer een tik verkoopt?
), dus voor je barbecue komt dat toch nog wel beter uit lijkt me
!
Dat zo iemand er alleen al over nadenkt is al raar, wat een gedachtes voor een dierenvriend! Tuurlijk als je je mes gebruikt om tuig door te snijden, ok! En een mobieltje is ook handig. Maar als je van te vorn al zo gaat denken
Ilindra"]
Waarom niet gewoon wurgen met je blote handen, worden je kleren ook niet vies?
[/quote]
[quote="runningkawa schreef:Aha de nieuwe variant, luchtpijp dicht knijpen![]()
![]()
En dat zijn anders de zo diervriendeijke typjes die heel hard gillen als je zegt dat je bij een vervelend paard een keer een tik verkoopt?
Ilindra"]
[quote="Ilindra"]Waarom niet gewoon wurgen met je blote handen, worden je kleren ook niet vies?
[/quote]
[quote="runningkawa schreef:Aha de nieuwe variant, luchtpijp dicht knijpen![]()
![]()

Elles schreef:Euhhh.... *kuch* Het gaat hier zo langzamerhand ernstig off-topic.![]()
Kunnen we weer terug naar het onderwerp?
en ik heb niet het gevoel dat er iemand benadeeld werd of zo. ingeo"]
[quote="Feetje schreef:Mijn vader heeft toch ook geen mes in de auto liggen voor het geval dat hij mij moet vermoorden omdat er iets ergs met mij is?