runningkawa schreef:verzorgster heeft meestal wel ervaring genoeg neem ik aan?
's ook niet waar hoor, ik ben zelf ook een verzorgster en heb natuurlijk wel wat ervaring, maar ben geen super ruiter en moet nog veel werken hoor. en niemand heeft ooit ervaring genoeg laat ik me altijd zeggen
Natuurlijk bepaalt de eigenaar wat wel en niet kan, ik heb het geluk privéles te krijgen met de dochter, niet omdat ik er beter van wordt, maar ook omdat het paard er wat van bijleerdt.
Citaat:
ik denk dat ik dat misschien wel kan...
want het is gewoon sh*t dat zij die uittest periode moet meemaken
dan kan ie nogal eikelig doen...
en zij is al een paar keer flink hard van een paard gevallen..
dus volgensmij zit er nog wel een beetje angst in..
Je kan haar mssn helpen, maar als ze echt angst heeft, dan kun je dat niet. Ik ben nl. ook zo iemand. En heb lan gmoeten zoeken voor een verzorgpaard omdat mensen dat nou eenmaal niet zien zitten.
Ik heb nu ondertussen enkele malen les gehad met mijn verzorgpaard en de eigenares zei dat ze mij op een uur erg snel zag vorderen. Ik was gewoon heel bang (nu nog een beetje, mede doordat ik er ben afgevallen) maar het gevoel dat er iemand bij is die er verstand van heeft (verwijt jou niets hé !!), is toch altijd anders en dat geeft je net dat beetje meer moed. Tenminste bij mij.
Citaat:
maar ik denk dat ie dat niet zal worden omdat de verzorger hem niet aan kan/durft...
ze is vaak HARD van een paard gevallen en dat gevoel blijft volgensmij wel..
Les helpt echt wel, geloof het maar van een verzorgster die privéles krijgt.
Andrea (de eigenares) zei het zelf dat Olga er zelfs op vooruit gaat en ik ben nu ook niet de beste ruiter hoor!
Nu bedoel ik dit niet als kritiek, maar uit eigen ervaring.heb ook gelezen dat het opgelost is, maar wou dit toch even kwijt