gezocht: de ultieme pennymeisjes afschrik methode!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 13:56

Oh ze zijn zoooo irritant! Ik heb er laatst ook een topic over gehad. Mijn hoevenkrabber is weg en de (paarden) snoeppot is half leeg. Hek staat open en ga maar door. heb nu een slot maar ze kunnen nog steeds de wei in . Gelukkig staat Kaat nu in de zomerwei. Die ligt eenstuk van de weg af >;)

Inguhh

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 15:12

schikdraad dat heel hard boe roept als er iemand aan komt Haha! Haha!

(tjah, alleen is dan je paard helemaal over de rooje als die het schrikdraad een keer aanraakt)

Maar voor de rest zou ik niet weten wat je eraan zou kunnen doen. Wat een lef hebben die meiden. Je gaat toch niet gewoon op andermans paard zitten!! Boos! Stoom uit je oren

heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 15:34

bah als er weer zo'n topic is moeten we een aantal zinnen klaar hebben om te zeggen zodat ze er door ophouden ofzo!
iemand een idee?

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 12:22

heidiLOVER schreef:
bah als er weer zo'n topic is moeten we een aantal zinnen klaar hebben om te zeggen zodat ze er door ophouden ofzo!
iemand een idee?



dit snap ik niet? er is nu toch al een topic over??? zal wel aan mij liggen Blond

Aciree

Berichten: 506
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:32

Bij ons in de buurt is een kerel, die heeft een aantal shetlanders op de wei staan. Voor een poos terug betrapte hij er 5 jongens van een jaar op 15/16 die stenen naar de paardjes aan het gooien waren. Hij schreeuwen, en zij wegrennen...
Hij is toen aangifte gaan doen bij de politie, die antwoorden dat ze 'daar niets aan kunnen doen'. Waarop de man zoiets had van, ok dan doe ik het zelf wel!
Hij is toen gaan posten, en de eerstvolgende keer dat die jongens kwamen heeft ie er 1 nogal flink te grazen genomen, met de opmerking "One down, four to go..." Lachen

Het is nogal rigoreus, en je bent dan zelf ineens wel strafbaar, maar ja, wat doe jij als je voor die keuze staat? Hou je je aan de wet, of bescherm je je paardjes met de enige mogelijkheid die je dan nog ziet?

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:35

ik bescherm mijn paardjes... dan maar eigen rechter.. kunnen ze toch niets aan doen??????

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:51

Een stier in het landje ernaast zetten Lachen hebben wij ook gehad en de dames durfden niet in de buurt te komen!
Er is een vrouwtje wat ik ken dat ook bij een camping in de burt staat en de campingasten gingen dus ook vlechten en rijden op die paarden. Politie gebeld: "nee, sorry.. we kunnen niets doen"... zo is het 3 keer gegaan. Toen ze het weer zag heeft ze de paarden gepakt en is met ze naar het politiebureau gelopen en heeft daar gezegd: Als jullie er daar niets aan doen, kan ik ze maar beter hier zetten he?! Politie is toen opeens heel actief gaan posten bij het land -> strakke actie toch Lachen

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:11

OK dan!

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:00

Een échte wilde zwarte hengst meenemen...
Dan zeggen; daar kon je toch op rijden? Nou, laat maar zien dan...!!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:01

Jajajajajajaaa Extreme duivel

In de bosjes gaan zitten waar ze je niet kunnen zien en dan als ze komen heel hard met eikels gooien ofzo ~~}>

Oh nee, dan wordt je weer aangeklaagd voor mishandeling Tong uitsteken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:51

Ik vidn hem wel hard, zalk m`n paarden dan maar hier neer zetten Boos! Lachen

Mellow

Berichten: 6537
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:57

zo'n hondje met sensor die blaft als je erlangs loopt.
en dan een bordje van een hond met ik waak hier voor m'n baas op het hek.

capopjekop

Berichten: 30741
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:57

mijn ponys staan in klein dorpje, en de enige pennymeisjes zijn bevriend met een meisje van onze club dus die zijn onder de pannen. verder vinden mijn paardjes de aandacht heel leuk. ik vind het ook best zolang ze niet met ze gaan klote.

verder geen tips eigelijk.

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 00:37

Er dag en nacht kindertjes omheen laten lopen!
Pennymeisjes zijn allergisch voor concurentie !!!
Ennuh; sterkte...!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 14:18

Overal enge bordjes ophangen met allerlei enge ziektes (die je zelf bedacht hebt) die zogenaamd zéér besmettelijk zijn (vooral van paard op mens bij aanraking). Ik zou dat, als ik penny meisje was, toch wel héél eng vinden!