TheoLeo schreef:Hengst merrie ruin is voor mij eigenlijk niet heel
Belangrijk. Een hengst is zo een ruin natuurlijk.. natuurlijk rijd je een paard niet in op 2.5 , moet ik er wel bij zeggen dat dit paard bijna 3 was en verder ook niet super veel kon dus dat ik juist daarom schrok van de 2000 extra. Dat het voor mij geen probleem is is omdat mijn budget oorspronkelijk al 10 duizend is; ( maar dan wel voor een paard dat enigszins al wel wat kan en wat ouder is) Dus het nogsteeds er onder zit. Maar het inderdaad wel een rot streek is om dat daarom in eens de volgende dag 2000 euro duurder te maken via telefoon. En mocht ik niet akkoord daar mee gaan dat ze dan verder ging met de andere geïnteresseerde, wat mij dus ook fomo gaf. Dit manipuleerde ze expres zo.
Echter staat het paard nogsteeds te koop, dus ik denk dat mijn enthousiasme de prijs zo duur heeft gemaakt en ze verder niemand vind die zo gek is als ik haha.. of ze hebben toevallig ook een edelstenen winkel
Ik denk dat die 2000 erbij, eigenlijk al poging 1 was om "van je af te komen". Maar gezien jij ermee akkoord ging, was dat opzet dus mislukt en moesten ze het anders/harder aanpakken.