Kim_W schreef:In dat filmpje zien de paarden er qua conditie wel gewoon goed uit
Ja ze willen natuurlijk alleen het beste laten zien ......
Heb nu inmiddels veel gezien belachelijk.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilmar schreef:[ Afbeelding ]
De palomino
Als ik toch plek had..
Leek helemaal niet verkeerd deze jonge merrie, maar heel mager en 4 dikke benen
[ Afbeelding ]
Er staat ook een oude Friese merrie met een doorgezakte rug, arme dier.
Eef_Bam schreef:Vanmorgen wel nog lekker mijn moeder en vriend opgenaaid. Had wat foto's geappt van leuke beestjes. "Niet boos worden, ik heb wat gekocht op de markt, we hebben nog wel plek". Nadat ik uitdrukkelijk had beloofd niet met een paard thuis te komen. Mijn moeder had hem wel door, of had oprecht wel zin in een paard erbij, mijn vriend meteen in paniek. Daarna maar een foto gestuurd van het halster dat ik had gekocht.
Tilmar schreef:Kim_W schreef:In dat filmpje zien de paarden er qua conditie wel gewoon goed uit
Knap omheen gefilmd
[ Afbeelding ]
Deze stond naast de grote vos in het filmpje..
Ik geloof niet dat ik ooit zulke magere paarden in het echt heb gezien..
linda2008 schreef:Nou de organisatie heeft in deze ook flink wat steken laten vallen; allereerst de dierentuin controle, maar er lag een berg kuil waar bijna alle pony’s aan het einde van de dag van aan de schijt waren… een handjevol balen normaal hooi… op zo veel paarden! En op andere markten gaan er ook vrijwilligers rond met emmers water, was nu ook geen sprake van…
StalNollie schreef:linda2008 schreef:Nou de organisatie heeft in deze ook flink wat steken laten vallen; allereerst de dierentuin controle, maar er lag een berg kuil waar bijna alle pony’s aan het einde van de dag van aan de schijt waren… een handjevol balen normaal hooi… op zo veel paarden! En op andere markten gaan er ook vrijwilligers rond met emmers water, was nu ook geen sprake van…
Leuk die vrijwilligers die met de emmers gaan.. van de ene neus naar de andere neus... Nee top!
Ik heb een schone emmer gepakt maar mijn ponys wilde tussendoor niks drinken op het eind hebben ze met zijn drieën nog geen halve emmer gedronken!!
Schrijnende gevallen heb je altijd was nu niet meer of minder als anders. En die ruggen tja nu staan ze op de markt en zie je ze maar anders zijn ze er ook maar niet in het zicht. Wat ze daar doen. Die zijn vaak al verkocht maar kunnen niet die hele dag op de trailer blijven staan en blijven ze dus daar staan. Vaak die dag opgekocht of al dagen van te voren.
Tilmar schreef:Kim_W schreef:In dat filmpje zien de paarden er qua conditie wel gewoon goed uit
Knap omheen gefilmd
[ Afbeelding ]
linda2008 schreef:Nou de organisatie heeft in deze ook flink wat steken laten vallen; allereerst de dierentuin controle, maar er lag een berg kuil waar bijna alle pony’s aan het einde van de dag van aan de schijt waren… een handjevol balen normaal hooi… op zo veel paarden! En op andere markten gaan er ook vrijwilligers rond met emmers water, was nu ook geen sprake van…
Spaansepony schreef:Heeft iemand nog die zwarte welsh pony gezien met witte bles? Stond in de hoek/bocht. Van een gozer. Ook naar gekeken maar vroeg teveel naar mijn zin. Ben benieuwd of die verkocht is if welke handelaar dat was.
Ladygiroc schreef:Spaansepony schreef:Heeft iemand nog die zwarte welsh pony gezien met witte bles? Stond in de hoek/bocht. Van een gozer. Ook naar gekeken maar vroeg teveel naar mijn zin. Ben benieuwd of die verkocht is if welke handelaar dat was.
Die 13 of 14 jarige? Vroeg ie 2,5 voor.
Dat koeienkuil rook ik net nog in mijn auto en ben niet eens met mijn auto naar Hedel geweest.
Art_Ificious schreef:Och jeetje wat een arme stakkers stonden er daartussen.
M'n vorige D pony Limo stond er ook ben ik vandaag achter gekomen. De persoon die hem daar vannacht gekocht heeft zocht contact met me.
Knap omheen gefilmd
[ Image ]
hagelslag schreef:Art_Ificious schreef:Och jeetje wat een arme stakkers stonden er daartussen.
M'n vorige D pony Limo stond er ook ben ik vandaag achter gekomen. De persoon die hem daar vannacht gekocht heeft zocht contact met me.
Ach, die ken ik nog van het topic van toen.
Jammer dat hij op zo'n markt geland is.
Hopelijk heeft hij nu een fijn thuis
Art_Ificious schreef:Och jeetje wat een arme stakkers stonden er daartussen.