Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ik wil niets hoeven te verkopen.
ze heeft een periode af en toe wat gehupst, maar ze zit ook daarin heel stabiel) doet ze het super braaf.
Drie ponyverjaardagen later, Swift is ondertussen al een tijdje 1, Vu is in mei 8 jaar jong geworden en Relpda was vorige week jarig en is nu 4 jaar.
Nim staat lekker met haar grote zus, heb ik ook gelijk de dieetgroep bij elkaar want ze hebben beiden het metabolisme van Kirs geerfd
.

(nu lijkt het net of Relp het heel irritant vindt terwijl ze eigenlijk de aanjager was
)

alsof het per ongeluk ging haha. Swift met 4 benen in de lucht, toffe foto! Lekker bezig verder!
ik denk dat ik de minst intensieve taak had, hoefde alleen maar ja te zeggen haha. Dankje!
De bijbehorende t-shirts zijn geweldig
Gaat echt goed, dat bijhouden van het topic.

). We hadden wat oude vervallen dierverblijven staan op het stuk tussen onze tuin en het paardengedeelte. Dit stuk zijn we nu aan het opknappen zodat het functioneel is voor de paarden en het zicht vanuit de tuin op de paarden mooier is. 

. En je hebt alle tijd met beleren, als het goed is gaan ze nog wel even mee
Vorige maand heb ik Greg live gezien, dat is ook aan te bevelen. Kaartjes voor opnames heb ik alleen nog niet kunnen bemachtigen maar dat is ook zó moeilijk. De quote is overigens uit de aflevering van Travel Man (van Richard Ayoade) waar hij in zat.
Die omheiningmakeover in jullie paddock annex Vu's yogaruimte is wel spectaculair te noemen. Wat een verschil! En dan zulke brave pennyponies die er wonen, en die braaf kinderpony spelen. Denk dat Nim dat van d'r vader heeft
En volgend jaar heb je gewoon twéé rijponies. Goed plan wel om dan dit jaar het erf wat op te ruimen en daar dingen aan te pakken. Als je er volgend jaar twee onder je kont hebt (met maar één kont, dus dubbel werk voor jou) heb je daar natuurlijk meer tijd voor nodig, en is er minder tijd over voor andere dingen op het erf. Grappig ook dat aspirant-rijpony Nim al wel een zadel heeft en dat toch-al-best-wel-rijpony Relp met de barebackpad loopt. Zal voor jou wel wennen worden om met een echt zadel te rijden.
dus stukje Kirs met een beetje tolerantie vanuit paps ingebouwd haha (al was Kirs met bange kinderen ook lief, die had gewoon een hekel aan drukte).
Relp heeft mijn hele verzameling ook al op gehad, maar die blijkt een hele lastige rug te hebben dus tot nu toe past niks naar wens
en Nim heeft redelijk dezelfde rug als Kirs dus dat was vrij makkelijk. Maar meestal hebben ze beiden een barebackpad op, Nim vind de bewegingsvrijheid fijn en Relp zit lekker genoeg om tot nu toe op die manier verder te kunnen. Als ze aan de voorkant weer bijgegroeit is dan gaan we verder puzzelen met de zadelmaakster, maar dat heeft momenteel weinig zin want alles glijd zo haar nek in
. Ik ben zelf inderdaad ook helemaal gewend aan rijden met een pad, de laatste keer in een zadel is alweer ruim 2 jaar geleden. Soms mis ik de beugels, maar ik denk dat ik snel de pad weer zal pakken zelfs als ik de optie heb (al heeft Nim wat meer acrobatische kunstjes als ze kwaad of verward is, dus wellicht ben ik dan heel blij met een zadel
).
) als we meerdere rijpony's heb staan.

.
Voor Relp nog wel uitgebreid bloedonderzoek gedaan, omdat ik toch wel enigsinds paranoia was geworden van twee jonge dieren die nog maar heel weinig doen en dan toch wat mis. Ook daar kwam een paar dagen later een uitslag uit van geen tekorten of afwijkingen
Hij staat voornamelijk gewoon lekker pony te zijn, af en toe doen we wat zodat hij een beetje op de hoogte blijft van de fatsoenregels. Maar over het algemeen blijft het dus bij eten, dutjes doen en een beetje de wereld (of de poetsplaats) verkennen

Voordeel is dat er gelijk wat foto's werden gemaakt. Die heb ik in een apart topic gezet

We hebben een paar stapjes vooruit gedaan, het duurde even voordat we een paar stapjes rechtuit te pakken hadden i.p.v. zijwaarts en toen was het ook wel mooi.

.