Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), maar omdat zo'n ouder je met een klein kind op pad ziet hoeft toch niet te betekenen dat je automatisch hun kind er ook op zet?
ik heb mezelf ingedekt zeg maar.... En als ik iemand niet vertrouw dan doe ik het niet, jammer dan... En ook niet vanuit het buitenland, alleen hier in nederland.

newie schreef:Ons belgische trekpaard staat te koop..
Kregen we via mail de vraag?
Op welk niveau dressuur loopt ze?
En ik wil je 500 euro voor haar geven..
Heb maar vriendelijk terug gestuurd dat het geen dressurpaard is enzo..
Had eigenlijk terug moeten sturen dat ze op Z niveau loopt kijken wat ze terug zou sturen..
Feufollet"]
[quote="newie schreef:Maar die e-mail was echt alsof ze bonfire wilde kopen..
. Ik ben meisje van 10 jaar en ik rij een half jaar paart, en mijn juffrouw zegt dat ik een heel mooie houding heb. Ik heb dus zeker en vast talent, maar mijn mammie wil geen paardjuh voor mij kopen
. Ik heb gehoort dat jij nog heel feel paardjuhs hebt staan, zou je mij er eens 1tje willen opsturen, liefst Bonfire! Dan kan ik ermee GP gaan reiden en dan is er weer een talent bij. Ik kan wel niets betalen want ik krijg een maand geen zakgeld meer omdat ik gestraft ben, maar ik zou hem hééél vééél liefde en knuffels en snoepjes geven
. En je vint een goet thuis vast en zeker belangrijker dan geld hé, anders ben je ook maar een paardenbeul.
)

Juut schreef:Je hoeft je pony niet eens te koop te zetten voor zulke rara mensen! Mijn verzorgpony staat naast een camping. Iedere zomer is het raak; ouders die vinden dat ik best wel even een rondje met hun kiddo op knol kan maken, zogenaamd voor foto. Antwoord; de manege is 4 klm verderop!

wedden dat je er geen last meer van hebt?