Ayasha schreef:Elisa2 schreef:Het is niet ideaal maar wel beter dan niks! Als ze nu ook nog zouden handhaven en daar heeft D&R nu wel weer een heel goed punt vind ik.
Nou dat dus jannico, en als je de foutieve informatie weerlegd dan wordt je geblokkeerd van hun site. Dat is al bij meerdere mensen gebeurd.
Seaside, fijn om te horen dat het waarschijnlijk een momentopname was en ze wel goed lijkt te zijn voor haar paarden. Inderdaad haalt ze zich een hoop op de'r hals door haar eigen gedrag. Nu ben ik wel nieuwsgierig maar rijdt je dat paard met bit of bitloos? (je hoeft geen antwoord te geven hoor)
In de drafsport zijn mensen niet zo blij met haar inderdaad, zelfs een paard met 1 oog wat enorm opgeknapt is nadat het in goede handen terecht is gekomen werd door haar misbruikt alsof dat oog er uit was gehaald voor de drafsport. Zoiets zet kwaad bloed omdat het absoluut niet waar is.
Bitloos, zolang hij braaf is heb ik daar geen problemen mee.
Eerlijk, Ik heb bitloos en met bit gereden en ik snap de ‘zolang hij braaf is’ niet zo.

Het is gewoon op een andere manier hulpen geven maar je bent niet zwakker of sterker zonder bit.[/quote]
Bij ons in de groep heb ik veel paarden bitloos lopen, maar er zit er 1 tussen die bitloos letterlijk omvalt en gaat rennen. Die komt uit Amerika en wat er mee is gebeurd weet ik niet, maar met een simpel bitje heeft ze geen stress meer en is het 1 van de meest lieve/betrouwbare pony's.
Dus ja ik vind zelf echt dat je per paard naar moet kijken, als die van haar ook zo had gereageerd dan had ik hem niet meer verder bitloos in willen rijden (en had ze waarschijnlijk iemand anders gaan zoeken wat ook prima is).