Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
nikkel schreef:Fudge, Hutcherson meent dat het allemaal wat overdreven is. Het zijn milde klachten ( die er pas 6 jaar zijn) , het paard geeft TS geen ( financiële) stress, dat had TS moeten bedenken toen het paard werd aangeschaft. Dus vooral niet zeuren, financieel leeglopen en stress hebben is part of the deal. Hutcherson wat ik al eerder schreef, neem het dier over en de problemen zijn opgelost.
Elisa2 schreef:Ben ik dan de enige die inslapen zonder eerst een fatsoenlijke diagnose te hebben toch net een stapje te ver vind?
Ik ben nog steeds benieuwd wat de DA's hebben gezegd bij het onderzoek..al is het maar een vermoedelijke diagnose.
Elisa2 schreef:Ben ik dan de enige die inslapen zonder eerst een fatsoenlijke diagnose te hebben toch net een stapje te ver vind?
Ik ben nog steeds benieuwd wat de DA's hebben gezegd bij het onderzoek..al is het maar een vermoedelijke diagnose.
Wesseltje schreef:Ik ben wel verbaasd dat er zo snel over inslapen wordt gesproken terwijl er helemaal geen in en outs bekend zijn.. wat is er uit het onderzoek gekomen? Waar heeft je paard nu precies last van? Om direct over inslapen te beginnen met zo weinig informatie vind ik bijzonder.
Dreamboy schreef:Dit is echt wel weer bokt op zijn best. In een ander topic werd door meerdere bokkers geadviseerd om een 20 jarig gezond paard in te laten slapen i.p.v. te verkopen en TS wordt zo ongeveer gestenigd omdat ze er over nadenkt een paard wat al een paar jaar op en af kreupel is te laten inslapen. TS het is jouw paard. Welke keuze je ook maakt, je bent helemaal niemand verantwoording schuldig.
anjali schreef:Dreamboy schreef:Dit is echt wel weer bokt op zijn best. In een ander topic werd door meerdere bokkers geadviseerd om een 20 jarig gezond paard in te laten slapen i.p.v. te verkopen en TS wordt zo ongeveer gestenigd omdat ze er over nadenkt een paard wat al een paar jaar op en af kreupel is te laten inslapen. TS het is jouw paard. Welke keuze je ook maakt, je bent helemaal niemand verantwoording schuldig.
Nee er wordt hier niemand gestenigd! Ts vraagt om raad. Daarvoor zal ze dit topic hebben geopend. Dan krijg je verschillende meningen die vaak haaks op elkaar staan. Wat ze daarmee doet moet ze zelf weten. Maar een paard ONNODIG naar de eeuwige jachtvelden sturen (om in Indianentermen te spreken) dat zou jammer zijn ,zeker omdat ze nu kennelijk zelf in een overbelaste situatie zit. Daar kun je later emotioneel last van krijgen ook, al zit ieder mens wat dat betreft weer individueel anders in elkaar.
Dreamboy schreef:anjali schreef:Ik doel erop dat bokkers zo tegenstrijdig zijn. Een gezond paard van 20 moet maar ingeslapen worden en een paard wat wel iets mankeert (los van of het wel of niet goed onderzocht is) moet maar verkocht of als weidemaatje want inslapen is egoistisch.
Veronica2 schreef:Dit paard staat toch al jaren te revalideren? Wat zou dat nog toe moeten voegen voor dit paard?
Elisa2 schreef:Ja ik kreeg ook de indruk dat de verzorgster hem rijdt..en ik versta zelf wel iets anders onder revalideren. Maar wat het toe kan voegen? Meer duidelijkheid..is hij bewegings of belastingskreupel..komt het uit de rug of uit de benen of is het wat anders. Hoe zit hij in de spieren, scheefheid etc.